در حال بارگذاری ...
  • قول مساعد معاون استاندار خوزستان برای رفع موانع توسعه فرودگاه اهواز

    درصدد هستیم پس از پایان ساخت ترمینال خارجی جدید عملیات بهسازی ترمینال داخلی فعلی را آغاز کنیم که این امر مستلزم مساعدت استانداری خوزستان در خصوص تامین اعتبار لازم است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون امور عمرانی استانداری خوزستان در بازدید از فرودگاه اهواز ضمن تاکید بر رفع هرچه سریعتر موانع توسعه این فرودگاه ، از مساعدت استانداری در تامین منابع مالی در بهسازی ترمینال داخلی خبر داد .

    فاضل عبیات ، معاون امور عمرانی استانداری خوزستان و سید مهدی رزاز ، مدیر کل فرودگاه های استان خوزستان به همراه معاونان ، از موانع موجود در اجرای طرح توسعه فرودگاه اهواز و احداث ترمینال جدید خارجی بازدید کردند .

    در این بازدید ، مدیرکل فرودگاه های استان خوزستان به تشریح موانع عدم توسعه فرودگاه پرداخت و گفت : اکنون بزرگترین مانع توسعه ترمینال جدید خارجی آزادسازی اراضی در اختیار هوانیروز است که انتظار می رود این موانع توسط استانداری خوزستان برطرف شود .

    وی همچنین در بازدید از ترمینال خارجی جدید به تلاش مجموعه اداره کل فرودگاه های استان خوزستان در خصوص اتمام این ترمینال اشاره کرد و افزود : از زمان شیوع ویروس کرونا اتمام ساخت ترمینال به کندی انجام شده که با وجود این محدودیت ها توانستیم پیشرفت مطلوب و قابل قبولی داشته باشیم .

    رزاز به وضعیت ترمینال داخلی فعلی فرودگاه نیز اشاره و تصریح کرد : درصدد هستیم پس از پایان ساخت ترمینال خارجی جدید عملیات بهسازی ترمینال داخلی فعلی را آغاز کنیم که این امر مستلزم مساعدت استانداری خوزستان در خصوص تامین اعتبار لازم است .

    معاون امور عمرانی استانداری خوزستان نیز ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده ، در خصوص جابه جایی محل هوانیروز و همچنین تامین اعتبار لازم برای بهسازی ترمینال داخلی فعلی قول مساعد داد .

    در این بازدید شهردار منطقه ، مدیرعامل نفت گاز کارون ، معاون شرکت ابفا و مدیر گاز منطقه نیز حضور داشتند .




    مطالب مرتبط

    امیدواریم با طرح‌های توسعه فرودگاه اهواز بتوانیم زمینه ظرفیت‌های استانی را برای توسعه برنامه های اقتصادی فراهم کنیم .

    |

    ظرفیت ترمینال فرودگاه اهواز پیش از این یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در سال بود و باتوجه به انجام عملیات بهسازی ، این آمار دو میلیون و ۸۰۰ هزار نفر افزایش یافته است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، اجرای سه پروژه راهداری با اعتباری بالغ بر اعتباری بالغ بر ۹۴۰ میلیارد ریال در استان خوزستان آغاز شد .

    |

    نظرات کاربران