در حال بارگذاری ...
  • فرودگاه رامسر میزبان کنفرانس هوانوردی عمومی در شمال کشور

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، در راستای اجرای برنامه توسعه هوانوردی عمومی در شرکت فرودگاه ها و ناوبری‌ هوایی ایران نخستین کنفرانس مدیران فرودگاه های شمال کشور ۱۷ تیر ماه در شهر رامسر برگزار می شود .

    این کنفرانس به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی با هدف رونمایی از برنامه های ملی توسعه صنعت هوانوردی عمومی و تبادل نظر مدیران کل فرودگاه های استان مازندران ، گیلان ، گلستان و فرودگاه های تابعه  مسئولین و اعضای کمیته هوانوردی عمومی شرکت فرودگاه ها و مقامات استانی و شهری برگزار خواهد شد .

    گفتنی است ؛ هوانوردی عمومی به کلیه فعالیت های هوانوردی تجاری ، غیر تجاری ، شخصی و ویژه با رویکرد غیر برنامه ای و با هواپیماهای کوچک و حداکثر ظرفیت ۱۹ صندلی اطلاق می شود که مولد کسب و کارهای کوچک و جدید هوانوردی و موثر در حیات و رشد اقتصادی ، گردشگری و.... است .




    مطالب مرتبط

    سال گذشته به ترتیب فرودگاه بین المللی مهرآباد با ۱۲ میلیون و ۶۸۵ هزار مسافر در رتبه اول ، فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با ۷ میلیون و ۴۱۵ هزار مسافر در جایگاه دوم و فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز با ۲ میلیون و ۶۴۰ هزار مسافر در رتبه سوم از نظر تعداد مسافر قرار ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ به حضور سرپرست اداره کل مخابرات ، فناوری اطلاعات هوانوردی و امنیت فضای مجازی شرکت فرودگاه‌ها ؛ مرکز AFTN و دیتاسنتر ...

    |

    توسعه فرهنگ "هوانوردی عمومی" از مهم ترین رویکردهای اداره فرودگاه های استان است که در همین راستا هم اکنون "شرکت درنا آسمان" نیز در حوزه آموزش خلبانی هواپیماهای فوق سبک و انجام پروازهای تفریحی در فرودگاه تبریز فعالیت می کند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان از اتمام پروژه بهسازی آشیانه ایستگاه آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیمای فرودگاه ...

    |

    در سند مذکور حق بهره برداری از آزادی پنجم و هفتم در حوزه حمل و نقل بار برای دو طرف ایرانی و عمانی مورد توافق قرار گرفت .

    |

    نظرات کاربران