در حال بارگذاری ...
  • استقرار یک دستگاه خودروی آتش نشانی در پایانه مرزی تمرچین

    بر اساس هماهنگ های بعمل آمده طی روزهای آتی آموزش های لازم‌ توسط سازمان آتش نشانی شهرستان پیرانشهر به پرسنل پایانه مرزی که مسئولیت خودروی آتش نشانی را خواهند داشت ، ارائه می شود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، با همت و تلاش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ه ای آذربایجان غربی یک دستگاه خودروی آتش نشانی خریداری و در پایانه مرزی تمرچین مستقر شد .  

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت : پایانه مرزی تمرچین یکی از پایانه های مرزی مهم استان و محل گذر ناوگان سوختی است که در جهت تامین امنیت این ناوگان و جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی نسبت به خرید یک دستگاه خودرو آتش نشانی و استقرار در این پایانه مرزی اقدام شد .

    ارسلان شکری ادامه داد : با توجه به فاصله زمانی ۲۰ تا ۳۰ دقیقه ای بین پایانه مرزی تمرچین تا شهرستان پیرانشهر استقرار این خودرو می تواند تاثیر بسزایی در جلوگیری از ضررهای مالی و جانی ناوگان حامل مواد سوختی در صورت بروز حادثه غیرمترقبه ناشی از آتش سوزی داشته باشد .

    این مقام مسئول یادآور شد : بر اساس هماهنگ های بعمل آمده طی روزهای آتی آموزش های لازم‌ توسط سازمان آتش نشانی شهرستان پیرانشهر به پرسنل پایانه مرزی که مسئولیت خودروی آتش نشانی را خواهند داشت ، ارائه می شود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از تردد نزدیک به ۱۰۳ هزار مسافر نوروزی از پایانه های مرزی استان از ۲۵ اسفند ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، میزان تردد مسافر در مرزهای پنج‌گانه استان آذربایجان‌غربی از مرز چهار میلیون نفر عبور کرد . 

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از تردد ٣ میلیون و ۶١١ هزار و ۶٠٩ مسافر از پایانه‌های مرزی استان در ...

    |

    تردد ناوگان باری از این مرز نیز با توجه به افزایش خدمات رسانی در محورهای مواصلاتی و پایانه مرزی تمرچین و همچنین بهسازی مسیر دسترسی به این مرز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۷ درصد افزایش پیدا کرده است که این آمار نیز تردد ۶۶۲۷ خودرو را نشان می دهد .

    |

    یکی از اصلی ترین دلیل های افزایش مسافر از پایانه های مرزی استان ، ۲۴ ساعته شدن تردد در پایانه های مرز رازی و تمرچین بوده که ضمن کاهش زمان ایستایی مسافرین ، تعداد تردد ها نیز بیشتر شده است .

    |

    نظرات کاربران