در حال بارگذاری ...
  • ساخت ۱۴/۵ کیلومتر از بزرگراه جیرفت – فاریاب – زیارتعلی

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان در حاشیه بازدید نماینده پنج شهرستان جنوب کرمان در مجلس شورای اسلامی از بزرگراه جیرفت – فاریاب – زیارتعلی ، از ساخت قطعه اول این بزرگراه به طول ۱۴/۵ کیلومتر خبر داد .

    محمد ساردویی گفت : طول کل مسیر جیرفت - فاریاب - زیارتعلی ۱۰۵ کیلومتر می باشد که ۱۴/۵ کیلومتر آن در فاز اول از بخش بلوک به سمت فاریاب با اعتباری به مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال در حال ساخت است . این محور یکی از پرترافیک ترین راه های جنوب کرمان می باشد که در طول مسیر آن روستاها و مکان های سکونتگاهی متعدد قرار گرفته و از شهرهای بلوک و فاریاب عبور کرده و به بخش رودخانه شهرستان رودان درحوزه استحفاظی استان هرمزگان خواهد رسید .

    در پایان شکر الهی نماینده پنج شهرستان فاریاب ، کهنوج ، منوجان ، قلعه گنج و رودبار جنوب در مجلس شورای اسلامی با برشمردن اهمیت این پروژه درافزایش سرمایه گذاری عنوان کرد : این منطقه یکی از قطب های کشاورزی استان کرمان محسوب می شود و با توجه به وجود معادن متعدد به ویژه کرومیت و طلا مستعد سرمایه گذاری دراز مدت می باشد و تکمیل این بزرگراه می تواند در رشد اقتصاد و گردشگری منطقه موثر باشد .

    وی ضمن تشکر از مجموعه راه و شهر سازی جنوب کرمان ، آمادگی خود را جهت هر گونه همکاری اعلام کرد.




    مطالب مرتبط

    طول کل پروژه از رودبار جنوب تا سه راهی بهادر آباد ۲۴ کیلومتر است و اعتبار مورد نیاز برای تکمیل آن ۲هزار میلیارد ریال برآورد شده است .

    |

    نظرات کاربران