در حال بارگذاری ...
  • ادامه ساخت ۱۷ کیلومتر با قیمانده از بزرگراه کوهستانی جیرفت – سه راهی بم

    برای تکمیل این برزگراه و پرداخت بدهی پیمانکاران و تکمیل پروژه اعتباری به مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد ریال مورد نیاز است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راه و شهر سازی جنوب کرمان در حاشیه بازدید نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی از بزرگراه جیرفت - سه راهی بم از ادامه ساخت ۱۷ کیلومتر با قی مانده از بزرگراه کوهستانی جیرفت – سه راهی بم خبر داد .

    محمد ساردویی در حاشیه بازدید نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی از بزرگراه جیرفت - سه راهی بم گفت : طول کل مسیری که از این بزرگراه در حوزه استحفاظی این اداره کل قرار دارد ۴۸ کیلومتر می باشد که ۳۱ کیلو متر از آن با اعتباری به مبلغ ۷۵۰ میلیارد ریال تا کنون به بهره برداری رسیده و ۱۷ کیلومتر از آن در حال ساخت است .

    وی در تشریح ۱۷ کیلومتر با قیمانده از این بزرگراه اظهار داشت : ۷ کیلومتر از این پرو ژه لایه اول آسفالت آن انجام شده و پیمانکار در حال اجرای لایه دوم است .

    ساردویی در ادامه بیان کرد : ۷ کیلومتر دیگر در مرحله اجرای ابنیه و خاکریزی در دست اقدام است و یک دستگاه تونل و ۲/۵ کیلومتر مسیر در مرحله طراحی و برآورد جهت انجام مناقصه آماده شده است .

    مدیر کل راه و شهرسازی جنوب کرمان افزود : برای تکمیل این برزگراه و پرداخت بدهی پیمانکاران و تکمیل پروژه اعتباری به مبلغ  ۱۵۰۰  میلیارد ریال مورد نیاز است .

    در پایان اعظمی نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از اقدامات انجام شده ، این بزرگراه را برای مردم جنوب کرمان مهم و حیاتی دانست و خواستار تسریع در انجام عملیات اجرایی پروژه شد و آمادگی خود را جهت هر گونه همکاری اعلام کرد .




    مطالب مرتبط

             

    |

    در دانش مالی و اقتصادی پایداری ، جریان درآمدی اصل اولیه حیات یک فعالیت اقتصادی است . این بدین معناست که اگر در طراحی یک کریدور ملاحظه‌ جدی پایداری درآمد اجزای دخیل در آن در نظر گرفته نشود ، کلیت کریدور ریسکی بوده و بخش خصوصی امکان حضور حداکثری در آن را نخواهد داشت .

    |

    طول کل پروژه از رودبار جنوب تا سه راهی بهادر آباد ۲۴ کیلومتر است و اعتبار مورد نیاز برای تکمیل آن ۲هزار میلیارد ریال برآورد شده است .

    |

    تمامی دستگاه ها باید حول محور برنامه هفتم توسعه در حوزه دریا و همچنین سیاست‌های کلی توسعه دریامحور حرکت کنند و اینگونه بتوانیم از تمامی ظرفیت های دریایی و بندری کشور در راستای توسعه اقتصاد دریا که منجر به توسعه اقتصادی کشور می شود بهره مند شویم .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مشارکت شرکت عمران شهرهای جدید در تأمین منابع زیرساخت‌های حمل و نقلی و همچنین هوشمندسازی ...

    |

    نظرات کاربران