در حال بارگذاری ...

آغاز عملیات لکه گیری و روکش آسفالت محور کوهپایه - سگزی

در صورت تامین اعتبار عملیات اجرایی این پروژه تا دوماه آینده تکمیل می شود .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت : عملیات لکه گیری و روکش آسفالت محور کوهپایه - سگزی آغاز شد .

مهدی فقهی طول این محور را ۸ کیلومتر عنوان کرد و گفت : ترمیم این محور یکی از مطالبات مردم و رانندگان بود و لذا انجام این عملیات در دستور کار قرار گرفته است . وی اعتبار اجرای این پروژه را ۸۵۰ میلیون تومان برآورد کرد .

رئیس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان خاطرنشان کرد : در صورت تامین اعتبار عملیات اجرایی این پروژه تا دوماه آینده تکمیل می شود .

فقهی ارتقا ایمنی تردد را از محسوس ترین نتایج ترمیم روکش آسفالت راه ها عنوان و اظهار کرد : هزینه حفظ و نگهداری راه ها در سال های جاری به شدت افزایش است . کمبود منابع مالی یکی از مهمترین موانع برسر بهسازی روکش آسفالت راه های استان اصفهان به شمار می آید .




مطالب مرتبط

در شهرستان فاروج ۱۲.۶ کیلومتر راه روستایی (محورهای آق چشمه ، زینکانلو ، محمدآباد و احسان آباد) ، در شهرستان بجنورد ۹.۶ کیلومتر راه روستایی (محورهای ایوب ، یزدان آباد و حسن آباد) و در شهرستان بام و صفی آباد ۷.۷ کیلومتر راه روستایی ( محورهای بانی در و زنفت) احداث و آسفالت شده است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از تلاش تلاش شبانه روزی راهداران این اداره کل در ایام نوروز در سطح محورهای استان ...

|

این عملیات به صورت پیمانی انجام می شود .

|

در مدت یاد شده ۱۹۷ هزار متر مکعب از شانه راه‌ها و راه‌های شنی نیز شن ریزی شده‌ است .

|

یکی از ملزومات مهم ایمنی جاده‌ای که نقشی ارزنده در کاهش حوادث و تسهیل سفرهای برون شهری دارد اجرای خط کشی و نقوش ترافیکی است که در انتقال پیام‌های اطلاعاتی - هشداری به طور بصری به کاربران و رانندگان نقشی مهم دارند ، در مقاطعی از محورهای استان اجرا می شود .

|

نظرات کاربران