در حال بارگذاری ...

ورود و خروج ۲۰۶ فروند کشتی در بندر امیرآباد سه ماهه نخست سال جاری

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون دریایی منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد با بیان اینکه ورود و خروج ۲۰۶ فروند کشتی در سه ماهه نخست سال جاری در بندر امیرآباد به ثبت رسیده است از هیدروگرافی آب های بنادر امیرآباد و نکا به مساحت ۹ میلیون و ۶۴۷ هزار و ۳۲۹ متر مربع در این مدت خبر داد .

حبیب اله طالبیبا بیان اینکه طی سه ماهه نخست سال جاری در بخش خدمات دریایی ورود و خروج ۲۰۶ فروند کشتی در بندر امیرآباد به ثبت رسیده است از مطالعه فاکتورهای لازم جهت هوشمند سازی بنادر توسط کارشناسان دریایی این بندر خبر داد .

معاون دریایی بندر امیرآباد ، تعیین عمق ، مشاهدات نوسانات آب و کنترل عملیات لایروبی از اهداف هیدروگرافی در بنادر عنوان کرد که براین اساس در سه ماهه نخست سال جاری ۹ میلیون و ۶۴۷ هزار و ۳۲۹ متر مربع از مساحت آب های بنادر امیرآباد و نکا گه از این میزان ۲۰۹۳۳۵۲ مترمربع در بندر امیرآباد و ۷۵۵۳۹۷۷ متر مربع در بندر نکا است ، هیدروگرافی شد .

طالبی به عملیات لایروبی بندر امیرآباد اشاره کرد و افزود : در این مدت ۳۷۵۵۲ متر مکعب لای از کانال و حوضچه‌های بندرامیرآباد برداشت شده است .




مطالب مرتبط

بندر امیرآباد با برخورداری سهم ۵۷ درصدی کالا بین بنادر شمال ایران و با داشتن زیر ساخت های لازم و تجهیزات مدرن تخلیه و بارگیری ، بر مدار توسعه قرار دارد .

|

با تقویت توان تجهیزاتی که در برنامه ها و اهداف سال جاری نیز قرار دارد و با ایجاد جاذبه برای تجار و صاحبان کالا توانستیم در نیمه دوم سال گذشته کالاهای ترانزیتی و وارداتی را توسط ریل به بندر امیرآباد و یا از این بندر به سرزمین اصلی حمل کنیم که با این روند علاوه بر افزایش سهم ریلی ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران اعلام کرد : با پیگیری‌های انجام شده از سوی این اداره کل و دریافت مجوزهای اولیه ...

|

طی سال جاری انواع تجهیزات و ماشین‌آلات توسط بخش خصوصی در دو حوزه‌ی فعالیت‌های بندری ، تولیدی ، ارزش افزوده و عملیاتی به این بندر وارد شده است که از رشد ۱۸۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل برخوردار است .

|

ماموریت اصلی همه بنادر فعالیت ۲۴ ساعته در زمینه تخلیه و بارگیری کالاها در حوزه صادرات ، واردات و ترانزیت می باشد که این کالاها ازمبادی بندری از / به اقصی نقاط کشور در کوتاهترین زمان ممکن و مقرون به صرفه با بهره مندی از شقوق مختلف حمل و نقل جابجا می شوند .

|

نظرات کاربران