در حال بارگذاری ...
  • امضا تفاهمنامه احداث محور شبستان به تبریز با برآورد اولیه ۳۸۰۰ میلیارد ریال

    طول دوره احداث پروژه ۳ سال بوده و میزان برآورد اولیه آن حدود ۳۸۰۰ میلیارد ریال بوده که قرار است با مشارکت ۱۰۰ درصدی خیرین شهرستان شبستر به نمایندگی شرکت تعاونی توسعه و عمران آن شهرستان اجرایی شود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی تفاهمنامه احداث محور شبستان به تبریز با برآورد اولیه ۳۸۰۰ میلیارد ریال به امضا رسید .

    با حضور امیر محمود غفاری ، معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی ، سلطانی ، مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان و شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان شبستر تفاهمنامه احداث محور شبستان به تبریز در چهار خط عبوری به امضا رسید .

    بر این اساس با اجرایی شدن این پروژه ، طول فعلی تبریز به شبستر از ۵۵ کیلومتر به ۴۰ کیلومتر کاهش پیدا کرده که علاوه بر کاهش زمان سفر ، موجب کاهش مصرف سوخت ، افزایش ایمنی محور ، کاهش تصادفات جاده ای ، رونق اقتصادی و اجتماعی منطقه خواهد شد .

    طول دوره احداث پروژه ۳ سال بوده و میزان برآورد اولیه آن حدود ۳۸۰۰ میلیارد ریال بوده که قرار است با مشارکت ۱۰۰ درصدی خیرین شهرستان شبستر به نمایندگی شرکت تعاونی توسعه و عمران آن شهرستان اجرایی شود .




    مطالب مرتبط

    با توجه به اینکه میزان ترددها در کل کشور منفی اما در استان یزد مثبت بوده و یزد به‌عنوان یکی از مقاصد گردشگری از سوی هم‌وطنان انتخاب شده‌ است ، امید داریم این روند کاهش تصادفات همچنان ادامه داشته‌ باشد تا روزی که با تلاش همه خدمتگزاران به این مردم ، آمار فوت در شبکه‌های ...

    |

             

    |

    ۱۶ پروژه هوایی با ارزش ۸۶۸ میلیارد تومان و ۶.۵ میلیون یورو در زمینه‌های توسعه ترمینال ، خرید و نصب تجهیزات در فرودگاه‌های کشور تا پایان امسال به بهره برداری می رسند .

    |

    در دولت سیزدهم ظرفیت کانتینری بنادر بازرگانی کشور به ۷۰۰ هزار TEU افزایش یافت . این دستاورد مهم در حالی به دست آمد که ظرفیت کانتینری بنادر بازرگانی کشور در ابتدای سال ۱۴۰۰ در رقم ۸ میلیون TEU قرار داشت و در پایان آبان ماه سال ۱۴۰۲ این ظرفیت در رقم ۸.۷ میلیون TEU قرار گرفت که افزایش ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در مراسم افتتاحیه هفتمین نمایشگاه حمل و نقل و ...

    |

    نظرات کاربران