در حال بارگذاری ...

اجرای ۹۰ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای مواصلاتی لرستان طی فصل بهار

علاوه بر این ۱۲۴ کیلومتر لکه‌گیری ، ۷۷۸ کیلومتر درزگیری و ۴۷ کیلومتر شانه‌سازی آسفالتی نیز در محورهای شریانی لرستان اجرا شده است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از اجرای ۹۰ کیلومتر لکه‌گیری و روکش آسفالت محورهای شریانی این استان در بهار امسال خبر داد .

عباس شرفی گفت : با آغاز طرح سراسری روکش آسفالت محورهای شریانی کشور از ابتدای سال جاری ، این طرح همزمان با سراسر کشور در لرستان کلید خورد و با پیشرفت قابل ملاحظه‌ای همراه شد. به طوری که در سه ماهه نخست امسال ، ۹۰ کیلومتر از راه‌های شریانی استان آسفالت شده است .

وی لرستان را جزو استان‌های برتر کشور در اجرای طرح لکه‌گیری و روکش آسفالت محورهای شریانی خواند و با اشاره به اجرای روکش حفاظتی چیپ‌سیل در این استان افزود : لرستان به‌عنوان اولین استان، اجرای روکش حفاظتی چیپ‌سیل را آغاز کرد که تاکنون ۳۷ کیلومتر در محورهای دهلیج - پلدختر و خرم‌آباد - بیرانشهر با استفاده از این روش نوین آسفالت شده است .

شرفی عنوان کرد : علاوه بر این ۱۲/۴ کیلومتر لکه‌گیری ، ۷۷/۸ کیلومتر درزگیری و ۴/۷ کیلومتر شانه‌سازی آسفالتی نیز در محورهای شریانی لرستان اجرا شده است .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با اشاره به تداوم این طرح در این استان ابراز امیدواری کرد، تا پایان سال جاری بیش از ۲۰۰ کیلومتر از محورهای استان در قالب این طرح آسفالت شود.




مطالب مرتبط

ممکن است در برخی از نقاط آزادراه که عملیات عمرانی اجرا می‌شود شاهد ترافیک مقطعی باشیم ، ضمن پوزش از هموطنان عزیز به منظور ترافیک ایجاد شده در خواست می‌شود ، ضمن صبوری همکاری لازم را با عوامل راهداری و پلیس راه داشته باشند .

|

تمامی محورها تحت نگهداری هستند و بایستی شبکه گسترده راه‌های استان که بسیار ذی قیمتی است را حفظ کرده چون در بحث اقتصاد استان بسیار حائز اهمیت است . یکی از بهترین پروژه‌هایی که برای شبکه راه‌ها در سطح استان تعریف شده کریدور است که از سیرجان به بندرعباس به‌سمت سیرجان - شهربابک ...

|

در سال ۱۴۰۲ برای بهسازی و روکش آسفالت راه‌های شریانی ، بیش از هشت میلیون تن آسفالت استفاده شده که نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱، ۵۸ درصد افزایش داشت .

|

تأمین اعتبار برای اجرای روکش آسفالت محور سیاوشان - جعفرآباد انجام شده‌ است . علاوه بر اجرای این پروژه، عملیات لکه گیری روکش آسفالت محور آشتیان - راه جرد نیز در دست اقدام است .

|

علاوه بر این در مدت یاد شده ، ۴۵ کیلومتر اجرای نیوجرسی ، ۶۴ کیلومتر احداث روشنایی ، نصب ۱۴۸۶۰۰ عدد بازتاب ایمنی ، نصب ۷۵۵۰۰ تابلو علائم، ایجاد ۱۰۹ کیلومتر شیار لرزاننده و نصب ۱۳۸۶ متر مربع تابلو اطلاعاتی با اعتبار ۳۹۶۶ میلیارد ریال در استان خوزستان انجام شد .

|

نظرات کاربران