در حال بارگذاری ...

تکمیل پروژه تعریض ‌و ‌تأمین ایمنی جاده ورکلا - گهرباران امیرآباد

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون فنی و مهندسی منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد گفت : تسریع و تکمیل پروژه تعریض و تأمین ایمنی جاده ورکلا – گهرباران در اولویت طرح های بندر امیرآباد است .

کمال عبدللهی کاکرودی با بیان اینکه اجرای فاز اول پروژه تعریض و تأمین ایمنی جاده ورکلا – گهرباران به طول ۲۰ کیلومتر در راستای مسئولیت‌های اجتماعی سازمان بنادر و دریانوردی است ، تصریح کرد : با تهیه و نصب ۳,۵ کیلومتر گاردریل در دو طرف محور ورکلا - گهرباران ، تامین ایمنی ۷۰ درصد مسیر تعریض شده از چهار راه ورکلا و تعریض ۱.۵ کیلومتر باند شرقی و اتمام عملیات اجرایی روسازی تا سطح زیر آسفالت ، پروژه جاده ورکلا – گهرباران در مراحل پایانی کار قرار دارد .

وی در ادامه ، احداث ساختمان باشگاه ملوانان ، عملیات اجرایی سایت قایقرانی را از پروژه هایی برشمرد که در بهار سال جاری تکمیل و آماده بهره برداری شده است .

معاون فنی و مهندسی بندرامیرآباد به برگزاری جلسات متعدد با مشاور مربوطه در پیشبرد طرح جامع بنادر بازرگانی و پروژه اصلاح پل متحرک رو-رو ریلی با حضور مدیران و کارشناسان خبره سازمان بنادر و دریانوردی اشاره کرد و از تصویب مطالعات مراحل اول و دوم تعمیرات اساسی منجر به PM محوطه ها ، جاده دسترسی و ابنیه های بندرامیرآباد خبر داد .




مطالب مرتبط

بندر امیرآباد با برخورداری سهم ۵۷ درصدی کالا بین بنادر شمال ایران و با داشتن زیر ساخت های لازم و تجهیزات مدرن تخلیه و بارگیری ، بر مدار توسعه قرار دارد .

|

با تقویت توان تجهیزاتی که در برنامه ها و اهداف سال جاری نیز قرار دارد و با ایجاد جاذبه برای تجار و صاحبان کالا توانستیم در نیمه دوم سال گذشته کالاهای ترانزیتی و وارداتی را توسط ریل به بندر امیرآباد و یا از این بندر به سرزمین اصلی حمل کنیم که با این روند علاوه بر افزایش سهم ریلی ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران اعلام کرد : با پیگیری‌های انجام شده از سوی این اداره کل و دریافت مجوزهای اولیه ...

|

طی سال جاری انواع تجهیزات و ماشین‌آلات توسط بخش خصوصی در دو حوزه‌ی فعالیت‌های بندری ، تولیدی ، ارزش افزوده و عملیاتی به این بندر وارد شده است که از رشد ۱۸۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل برخوردار است .

|

ماموریت اصلی همه بنادر فعالیت ۲۴ ساعته در زمینه تخلیه و بارگیری کالاها در حوزه صادرات ، واردات و ترانزیت می باشد که این کالاها ازمبادی بندری از / به اقصی نقاط کشور در کوتاهترین زمان ممکن و مقرون به صرفه با بهره مندی از شقوق مختلف حمل و نقل جابجا می شوند .

|

نظرات کاربران