در حال بارگذاری ...

راه آهن طرح ها و پروژه های امید بخشی را با نگاه خدمت به مردم دنبال می کند

امنیت تونل ۱۷ و ۱۸ با حمایت های مدیر عامل راه آهن کاملاً تامین شده و در شرایط شیوع بیماری کرونا ، کار پلیس مختل نشده و بر مسئولیت های خود افزوده است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر عامل شرکت راه آهن ضمن دیدار از ستاد فرماندهی پلیس راه آهن ، ارتقاء درجه فرمانده پلیس راه آهن را تبریک و آن را نشانه لیاقت ، درایت و ولایتمداری سردار ملکی دانست .

سعید رسولی در این دیدار همچنین با تشکر و تقدیر از عملکرد پلیس راه آهن ، در جریان گزارشی از اقدامات پلیس راه آهن قرار گرفت .

مدیر عامل راه آهن در جریان این دیدار با اشاره به شرایط موجود ، گفت : راه آهن طرح ها و پروژه های امید بخشی را با نگاه خدمت به مردم دنبال می کند .

همچنین در این دیدار سردارحشمت الله ملکی ضمن تشکر از مدیرعامل ، از حمایت های و همکارهای راه آهن تشکر و آن را موجب تسریع و بهبود عملکرد پلیس دانست .

وی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی برای تامین امنیت راه آهن صورت گرفته است ، افزود : امنیت تونل ۱۷ و ۱۸ با حمایت های مدیر عامل راه آهن کاملاً تامین شده و در شرایط شیوع بیماری کرونا ، کار پلیس مختل نشده و بر مسئولیت های خود افزوده است .

رسولی در ادامه به شکل سرزده از ساختمان شهید صبوری ، سامانه ۵۱۴۹ و بخشهای نظارت بر خدمات مسافری بازدید کرد و در جریان اقدامات انجام شده و جاری در این بخش ها قرار گرفت .




مطالب مرتبط

شکستن رکورد تاریخی حمل مسافر ریلی در هر دو سال گذشته اتفاق افتاد که امیدواریم این روند ادامه پیدا کرده و سال ۱۴۰۳ نیز رکورد جدید در این زمینه به ثبت برسد . البته همانطور که شاخص های حمل و نقل برای ما مهم است ، در سال ۱۴۰۳ باید علاوه بر افزایش کمیت واگن‌های مسافری به افزایش کیفیت ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، محمدرضا نصرت نظامی در واکنش به نامه رئیس اخیر هیات مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و حاشیه‌سازی‌های مستمر وی ...

|

بر اساس حکم قطعی دادگاه تجدید نظر که پس از دو سال از بازداشت و بازجویی اولیه صادر شده است ، مدیر رشوه گیرنده به انفصال دائم از خدمات دولتی ، رد مال ، جزای نقدی و زندان محکوم شده است . همچنین شرکت راه آهن علاوه بر پیگیری و برخورد با خاطیان ، با اجرای برنامه انضباط مالی و استفاده از ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، به اطلاع هموطنان گرامی می رساند ، طبق قوانین و مقررات ، کلیه مسافران قطار باید برای سوار شدن دارای بلیط مطابق با نام و نام ...

|

شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران دخل و تصرفی در صدور بارنامه ندارد و این موضوع به اطلاع شرکت های ریلی رسیده است .

|

نظرات کاربران