در حال بارگذاری ...

بازدید نماینده مردم تبریز در مجلس از پایانه های مرزی جلفا و نوردوز

در سه ماهه اول سال‌ جاری ۲۷ هزار دستگاه وسائط نقلیه سنگین باری از این دو پایانه مرزی تردد کرده‌اند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، نماینده مردم تبریز ، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی از پایانه‌های مرزی جلفا و نوردوز بازدید کرد .

نماینده دوره های هفتم ، هشتم و یازدهم مجلس شورای اسلامی ضمن اظهار رضایت از مجموعه اقدامات انجام شده دراین دوپایانه برای تسهیل روند تردد مسافر و حمل‌ونقل کالا گفت : نقش پایانه‌های مرزی جلفا و نوردوز در تبادل کالا و مسافر و توسعه ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌المللی درحوزه کشورهای شمال غرب کشور بسیار مهم بوده و نقش اساسی در رونق اقتصادی استان آذربایجان شرقی دارند .

دراین بازدید مدیران پایانه‌های مرزی جلفا و نوردوز گزارشی از اقدامات مختلف انجام گرفته در این دو پایانه مرزی در سال ۱۳۹۸ , سه ماهه اول سال جاری و همچنین اقدامات انجام شده برای فعال نگهداشتن این پایانه‌های مرزی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در دوران شیوع ویروس کرونا ارائه کردند .

لازم به ذکراست از پایانه‌های مرزی جلفا به عنوان مرز مشترک ایران و جمهوری خودمختار نخجوان و نوردوز به عنوان مرز مشترک ایران و ارمنستان طی سال ۱۳۹۸ تعداد یک میلیون و ۳۲۸ هزار مسافر و تعداد ۱۳۷ هزار و ۸۰۰ کامیون تردد کردند . همچنین در سه ماهه اول سال‌ جاری ۲۷ هزار دستگاه وسائط نقلیه سنگین باری از این دو پایانه مرزی تردد کرده‌اند .




مطالب مرتبط

         

|

در دانش مالی و اقتصادی پایداری ، جریان درآمدی اصل اولیه حیات یک فعالیت اقتصادی است . این بدین معناست که اگر در طراحی یک کریدور ملاحظه‌ جدی پایداری درآمد اجزای دخیل در آن در نظر گرفته نشود ، کلیت کریدور ریسکی بوده و بخش خصوصی امکان حضور حداکثری در آن را نخواهد داشت .

|

گام‌های موثری از طریق بکارگیری فناوری‌های نوین و سامانه‌های هوشمند هم در حوزه مدیریت راهها و هم در حوزه مدیریت ناوگان با استفاده از شرکت های دانش بنیان صورت گرفته که در این حوزه ، همکاری ایرو در انتقال دانش و تجربیات به روز سازمان‌های بین المللی و کشورهای پیشرو در پیشبرد ...

|

تمامی دستگاه ها باید حول محور برنامه هفتم توسعه در حوزه دریا و همچنین سیاست‌های کلی توسعه دریامحور حرکت کنند و اینگونه بتوانیم از تمامی ظرفیت های دریایی و بندری کشور در راستای توسعه اقتصاد دریا که منجر به توسعه اقتصادی کشور می شود بهره مند شویم .

|

نظرات کاربران