در حال بارگذاری ...

رشد ۲۰ درصدی حمل جاده ای کالاهای اساسی از بندر امام خمینی (ره) در سه ماهه نخست سال

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از جابجایی بیش از ۳.۵ میلیون تن کالای اساسی از بندر امام خمینی (ره) در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد .

غلامعباس بهرامی‌نیا اظهار داشت : در سه ماهه نخست سال جاری بیش از ۱۴۵ هزار سفر برای جابجایی کالاهای اساسی از بندر امام خمینی (ره) انجام شد که نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته ، ۱۲ درصد افزایش داشته است .

وی عمده کالاهای اساسی جابجا شده از بندر امام خمینی(ره) را گندم ، جو ، ذرت ، دانه­‌های روغنی ، نهاده­‌ های کشاورزی و دامی برشمرد و افزود : در این مدت بیش از ۱۱ میلیون تن کالا از استان جابجا شده که سهم جابجایی کالاهای اساسی از بندر امام خمینی (ره) به مقصدهای مختلف با رشد ۲۰ درصدی نسبت به مدت مشابه بیش از  ۳.۵ میلیون تن است .




مطالب مرتبط

عمده کالای صادره از مبادی استان ذرت دامی ، کنجاله و گندم انسانی بودند .

|

در دی ماه امسال نیز جابجایی ۴ میلیون و ۸۴ هزار تن کالا توسط ۲۱۶ هزار سفر به ثبت رسیده است .

|

در صورت تامین بار از سوی صاحبان کالا ، این میزان کالا در مدت زمان کمتری جابجا خواهد شد .

|

بازسازی و نصب تابلو علائم هشدار دهنده جاده‌ای به تعداد ۳۴۶ مورد بازسازی و نصب بیش از ۸۰۰ متر گاردریل و تامین ۶ کیلومتر روشنایی محور نقده محمدیار با همکاری اداره برق این شهرستان از جمله فعالیت های مهم این اداره کل در سال گذشته است .

|

عمده کالای حمل شده شامل سنگ آهن ، گندله ، آهن اسفنجی ، کنستانتره سنگ آهن ، سیمان و مواد نفتی بوده که بوسیله ۲۳۰۰۰ دستگاه انواع وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین اعم از کامیون ، کامیونت و تریلر ، تحت پوشش ۲۳۰ شرکت و موسسه حمل و نقل کالا حمل شده است .

|

نظرات کاربران