در حال بارگذاری ...

کاهش تردد خودرو در محورهای مواصلاتی خوزستان طی سه ماه نخست سال

محورهای ماهشهر - بندر امام خمینی(ره) ، ورودی شرق اهواز ، ملاثانی به اهواز ، شوش به اهواز و بهبهان به سه راهی آغاجری در مسیر رفت و برگشت پرتردد ترین محورهای استان در سه ماهه نخست سال جاری بودند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از کاهش ۲۳ درصدی تردد خودروها در محورهای استان طی سه ماه نخست سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد .

محمد طلا شجاعی اظهار کرد : با توجه به اعلام ممنوعیت تردد خودروها از سوی ستاد ملی و استانی مبارزه با ویروس کرونا از روزهای پایانی سال گذشته تا اوخر اردیبهشت سال جاری ، امسال در سه ماهه نخست با ثبت بیش از ۴۴ میلیون ۷۶۰ هزار تردد ، شاهد کاهش ۲۳ درصدی ترددی خودروها نسبت به مدت مشابه سال قبل بودیم .

وی افزود : در مدت یاد شده با توجه به لزوم جابجایی کالاهای اساسی از بندر امام خمینی (ره) ، تردد بیش از ۱۰ میلیون و ۲۵۷ هزار ماشین سنگین به ثبت رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، رشد ۴ درصدی را نشان می دهد .

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت : محورهای ماهشهر - بندر امام خمینی(ره) ، ورودی شرق اهواز ، ملاثانی به اهواز ، شوش به اهواز و بهبهان به سه راهی آغاجری در مسیر رفت و برگشت پرتردد ترین محورهای استان در سه ماهه نخست سال جاری بودند .




مطالب مرتبط

عمده کالای صادره از مبادی استان ذرت دامی ، کنجاله و گندم انسانی بودند .

|

در صورت تامین بار از سوی صاحبان کالا ، این میزان کالا در مدت زمان کمتری جابجا خواهد شد .

|

بازسازی و نصب تابلو علائم هشدار دهنده جاده‌ای به تعداد ۳۴۶ مورد بازسازی و نصب بیش از ۸۰۰ متر گاردریل و تامین ۶ کیلومتر روشنایی محور نقده محمدیار با همکاری اداره برق این شهرستان از جمله فعالیت های مهم این اداره کل در سال گذشته است .

|

عمده کالای حمل شده شامل سنگ آهن ، گندله ، آهن اسفنجی ، کنستانتره سنگ آهن ، سیمان و مواد نفتی بوده که بوسیله ۲۳۰۰۰ دستگاه انواع وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین اعم از کامیون ، کامیونت و تریلر ، تحت پوشش ۲۳۰ شرکت و موسسه حمل و نقل کالا حمل شده است .

|

در شهرستان فاروج ۱۲.۶ کیلومتر راه روستایی (محورهای آق چشمه ، زینکانلو ، محمدآباد و احسان آباد) ، در شهرستان بجنورد ۹.۶ کیلومتر راه روستایی (محورهای ایوب ، یزدان آباد و حسن آباد) و در شهرستان بام و صفی آباد ۷.۷ کیلومتر راه روستایی ( محورهای بانی در و زنفت) احداث و آسفالت شده است .

|

نظرات کاربران