در حال بارگذاری ...

تاکید رییس جمهور بر حمایت از پروژه آزادراه اصفهان - شیراز

جدا از مزایای این پروژه اعم از کاهش مصرف سوخت و کوتاهتر شدن زمان سفر ، مهمترین موضوع این است که با این آزادراه جان هموطنان سالم بماند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رییس سازمان برنامه و بودجه ضمن اعلام تاکید رییس جمهور بر حمایت از پروژه آزادراه اصفهان - شیراز گفت : ۵۰۰ میلیارد تومان تا شهریورماه به این پروژه تزریق می‌شود .

محمدباقر نوبخت ، معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه ، در بازدید از پروژه آزادراهی اصفهان - شیراز ضمن تشکر و قدردانی از وزارت راه و شهرسازی و وزارت دفاع به عنوان دست اندرکاران این پروژه اظهار داشت : واقعا جای تقدیر از مهندس اسلامی و همه همکاران ایشان در وزارت راه شهرسازی است که بنابر وظیفه ذاتی این وزارتخانه هم اکنون ایران به یک کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده است . همچنین باید از مجموعه وزارت دفاع و شخص امیر حاتمی به واسطه برقراری امنیت در کشور تقدیر کرد ، چرا که که هیچکس اگر نگاه به خاک کشور داشته باشد ، از موشک های آنها در امان نیست. مجموعه ای که در زمان صلح وظیفه خودش را طبق قانون اساسی انجام داده و در مسیر توسعه کشور همکاری دارد .

رییس سازمان برنامه و بودجه در ادامه گفت : در حضور در پروژه آزادراهی اصفهان - شیراز حامل پیام رییس جمهوری هستم که ضمن تشکر و قدردانی تاکید داشتند این پروژه از نظر مالی حمایت شود که این حضور به معنای پشتیبانی در همین راستا خواهد بود . جدا از مزایای این پروژه اعم از کاهش مصرف سوخت و کوتاهتر شدن زمان سفر ، مهمترین موضوع این است که با این آزادراه جان هموطنان سالم بماند .

معاون رییس جمهور تصریح کرد : در همین راستا خواستار این هستیم که حداکثر تا قبل از پایان دولت و در سال ١٣٩٩ شاهد بهره برداری از این پروژه باشیم .

وی با تاکید دوباره بر این که با اطمینان ، هرآنچه که تعهدات برای پرداخت است ، انجام می گیرد ، تصریح کرد : در همین راستا قرار است ۵٠٠ میلیارد تومان تعهد دولت را قبل از پایان شهریور انجام دهیم که ٢٠٠ میلیارد تومان آن ابلاغ شد و ٣٠٠ میلیارد هم قبل از موعد اعلام شده پرداخت می شود . به همین خاطر هیچ عذر و بهانه ای وجود نخواهد داشت و با مهیا بودن منابع مالی و اراده وزارت راه و شهرسازی و وزارت دفاع و با همکاری و مساعدت کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به عنوان یک مسئولیت ملی شاهد اتمام این پروژه خواهیم بود .

وی  با اشاره به پروژه های ریلی در حال انجام در اقصی نقاط کشور و با اعلام اینکه راه آهن میانه به بستان آباد اواخر امسال به تبریز وصل خواهد شد ، تصریح کرد : این اتفاقات و این سازندگی در شرایطی است که کشور در یک رویارویی بزرگ با رژیم آمریکاست که حتی به مردم خودش هم رحم نمی کند . آمریکا از همه ابزارها و توانش برای نفوذ در اقتصاد و بازار جمهوری اسلامی ایران استفاده می کند تا مانع خدمت رسانی نظام شود ، اما این آغاز مسیر خدمت رسانی است .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ میعاد صالحی به ماده ۱۲ که حدود ۸ سال از آن می‌گذرد ، اشاره کرد و گفت : این موضوع در طول سنوات مختلف به دلایل ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، خیرالله خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل در نشست خبری به مناسبت افتتاح آزادراه اصفهان - شیراز به تشریح ...

|

در کنار لایروبی سایر اقدامات زیست محیطی نیز باید پیگیری شود . حفظ محیط زیست یکی از اولویت‌های مهم دولت است .

|

نظرات کاربران