در حال بارگذاری ...

افزایش ظرفیت و بهبود خدمات بندری در بندر سجافی با آغاز تعمیرات اساسی

بندر سجافی با مساحتی در حدود ۳۳۰۰ متر مربع و با ۳ پست اسکله در ۳۰ کیلومتری شهرستان هندیجان و در مسیر رودخانه زهره قرار دارد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت : تعمیرات اساسی بندر سجافی از بنادر کوچک خوزستان با هدف افزایش ظرفیت و بهبود خدمات بندری به فعالان اقتصادی آغاز شد .

عادل دریس درباره تعمیرات بندرسجافی خوزستان بیان داشت : در جریان انجام تعمیرات اساسی بندر سجافی که با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال از ابتدای سال جاری آغاز شد، اسکله و ابنیه این بندر محلی نوسازی می شود .

وی با اشاره به اینکه این بندر محلی به مرکزی برای توسعه و رونق کسب و کارهای تبدیل شده است ، گفت : با اتمام تعمیرات اساسی در این بندر ، زمینه برای ارتقای فعالیت های تجاری و رونق بیشتر کسب و کارهای مرتبط با تجارت دریایی برای اهالی مردم شهرستان هندیجان فراهم می شود .

یادآور می شود بندر سجافی با مساحتی در حدود ۳۳۰۰ متر مربع و با  ۳ پست اسکله در ۳۰ کیلومتری شهرستان هندیجان و در مسیر رودخانه زهره قرار دارد .




مطالب مرتبط

در سال گذشته اخذ مجوز انعقاد قرارداد به ارزش ۷۰ هزار و ۴۰۴ میلیارد ریال و انعقاد تفاهم‌نامه‌های سرمایه‌گذاری با شرکت‌های بخش خصوصی به ارزش ۳۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در بندر امام خمینی(ره) انجام شد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به انجام بیش از سه میلیون و ۸۱۴ هزار متر مکعب حجم لایروبی طی ...

|

عملیات حفاری در محورهای اصلی و تثبیت بستر آن با مصالح از جمله اقدامات مهم در مراحل اجرایی این پروژه است .

|

با کشف تخلف توسط حراست و پیگیری‌های دادستان شهرستان ، اداره اطلاعات ، قوه قضاییه و اطلاعات سپاه ، همه توانمان برای بازگرداندن مبلغ مذکور و برخورد قاطع با فرد متخلف به کار گرفته می شود .

|

۲۳۷ شرکت بخش خصوصی با برخورداری از ۱۱۵۶۰ نفر نیروی انسانی در بخش‌های مختلف منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) فعالیت می‌نماید که با اهتمام و تشریک مساعی شرکت‌های فعال بخش خصوصی در سال ۱۴۰۲ تعهد اشتغال ۷۰۰ نفر به صورت کامل محقق شده است .

|

نظرات کاربران