در حال بارگذاری ...
  • تشدید نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی در حوزه ریلی

    وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی از اقدامات شرکت راه آهن جمهوری اسلامی در رعایت پروتکل های بهداشتی در حوزه ریلی تقدیر کرده است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل راه آهن در نشست کمیته دائمی پیشگیری از بیماری های واگیر راه آهن ، وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا و همچنین اخبار مربوط به سلامت همکاران و خانواده آنها را مورد بررسی قرار داد .

    سعید رسولی در این نشست بر لزوم تشدید نظارتها برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در شرکت راه آهن ، شرکت های حمل و نقل ریلی و قطارها تاکید کرد و گفت : تنها راه برون رفت از این وضعیت، رعایت کامل نکات بهداشتی توسط افراد ، نظارت مستمر و بازرسی های منظم و جدی گرفتن اجرای دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با انتشار ویروس کرونا است .

    در این نشست بر آموزش همکاران و خانواده آنها با استفاده از امکانات فضای مجازی و شبکه railtv به منظور مقابله با ویروس کرونا و استفاده از ماسک در قطارهای مسافری ، کارکنان و تمام زیرمجموعه های راه آهن تاکید شد .

    مقرر شد نظارت ها برای رعایت پروتکل های بهداشتی کما فی السابق به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد و با هرگونه عدم توجه به این مساله مهم در حوزه ریلی مقابله شود .

    گفتنی است وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی از اقدامات شرکت راه آهن جمهوری اسلامی در رعایت پروتکل های بهداشتی در حوزه ریلی تقدیر کرده است .

    در این نشست مقرر شد همچنان مقابله با ویرس کرونا تا ریشه کن شدن آن بطور کامل در حوزه صنعت حمل ونقل ریلی پیگیری شود .

    مدیرعامل راه آهن از رییس و اعضاء کمیته دائمی پیشگیری از بیماریهای واگیر راه آهن خواست ، بطور منظم و هفتگی جلسات این کمیته را تشکیل و در مقابله با ویروس کرونا تصمیمات لازم را اتخاذ کرده و به اجرا گذاشته شود .




    مطالب مرتبط

    هموطنان برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با سامانه اطلاع‌رسانی راه‌آهن به شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس بگیرند یا به پایگاه اینترنتی rai.ir مراجعه نمایند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین از روز پنج شنبه ۹ فروردین آغاز می شود .

    |

    شکستن رکورد تاریخی حمل مسافر ریلی در هر دو سال گذشته اتفاق افتاد که امیدواریم این روند ادامه پیدا کرده و سال ۱۴۰۳ نیز رکورد جدید در این زمینه به ثبت برسد . البته همانطور که شاخص های حمل و نقل برای ما مهم است ، در سال ۱۴۰۳ باید علاوه بر افزایش کمیت واگن‌های مسافری به افزایش کیفیت ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، محمدرضا نصرت نظامی در واکنش به نامه رئیس اخیر هیات مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و حاشیه‌سازی‌های مستمر وی ...

    |

    سوانح ریلی در ۱۱ ماه سال های ۱۴۰۰ ، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به صورت مستمر کاهش یافته است . در این راستا مجموع حوادث ریلی در ۱۱ ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل دو و نیم درصد کاهش یافته و به کمترین میزان در سال های اخیر رسیده است .

    |

    نظرات کاربران