در حال بارگذاری ...
  • جابجایی بیش از ۹۰ هزار مسافر از فرودگاه بین المللی شیراز طی اردیبهشت ماه

    در این مدت ۸۹ هزار و ۳۰۶ نفر در مسیر داخلی و یک هزار و ۲۸۲ نفر در مسیر خارجی سفر کردند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس از جابجایی ۹۰ هزار و ۵۸۸ مسافر از فرودگاه بین المللی شیراز در اردیبهشت ماه ۹۹ خبر داد .

    رضا بدیعی فرد از افزایش ۴۳ درصدی پروازها در اردیبشهت ماه سال جاری در مقایسه با فروردین خبر داد و گفت : بر اساس آمار در اردیبهشت ماه ، یک هزار و ۵۸ پرواز داخلی و خارجی از فرودگاه شیراز انجام شد که از این تعداد ۲۳ پرواز در مسیر خارجی بوده است .

    او با بیان اینکه جابجایی مسافران داخلی و خارجی با افزایش ۶۹ درصدی روبرو شده است ؛ اظهار کرد : در این مدت ۸۹ هزار و ۳۰۶ نفر در مسیر داخلی و یک هزار و ۲۸۲ نفر در مسیر خارجی سفر کردند .

    مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس از افزایش ۲۹۴ درصدی بار در اردیبهشت ماه نسبت به فروردین ۹۹ خبر داد و گفت : در این مدت میزان بار جابجا شده نیز در مسیرهای خارجی و داخلی به ترتیب یک هزار و ۵۳۷ و ۱۹۴ تن بوده است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس در آیین اعطای گواهینامه فرودگاهی فرودگاه بین‌المللی شیراز گفت : در یک و سال و نیم اخیر ، ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل دفتر مقررات فرودگاهی ، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت فرودگاه‌ها در آیین اعطای گواهینامه فرودگاهی فرودگاه بین ...

    |

    با توجه به زیرساخت ها و امکانات مناسب در فرودگاه شیراز ، آمادگی برای انجام پروازهای فوق‌العاده در مسیرهای داخلی و خارجی نیز وجود دارد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در جریان سفر به استان فارس ضمن بازدید از فرودگاه شیراز ، در جلسات جداگانه با ...

    |

    شرکت هواپیمایی آسمان برای انجام این پرواز از هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ استفاده می‌کند .

    |

    نظرات کاربران