در حال بارگذاری ...

برقراری پرواز در مسیر ارومیه - مشهد از ۲۹ خرداد ماه

در تمامی ناوگان های هواپیمایی پروتکل های بهداشتی از قبیل کنترل و ضدعفونی بمنظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و توزیع پک های بهداشتی بین مسافران از سوی شرکت های هواپیمایی صورت می گیرد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های آذربایجان غربی از برقراری پروازهای مسیر ارومیه - مشهد از ۲۹ خرداد خبر داد .

محمدعلی نائل قراملکی با اشاره به اینکه در ماه های گذشته به دلیل بیماری کرونا ، پروازهای مشهد از این فرودگاه تعطیل شده بود ، افزود : از ۲۹ خرداد هر هفته روزهای دوشنبه و پنجشنبه شاهد برقراری پروازهای مشهد از این فرودگاه خواهیم بود .

وی در ادامه گفت : این پرواز در روزهای دوشنبه با شماره ۱۲۷۷ در ساعت ۷:۰۵ از تهران عازم ارومیه می شود و با پرواز شماره ۱۲۰۹ در ساعت ۹:۱۰ ارومیه را به مقصد مشهد ترک می کند و پرواز برگشت این هواپیما با شماره پرواز ۱۲۰۸ در همان روز در ساعت ۱۲ از مشهد عازم ارومیه می شود و در ساعت ۱۵:۰۵ به شماره پرواز ۱۲۷۶ از ارومیه عازم مهرآباد می شود .

همچنین در روزهای پنج شنبه با شماره ۱۲۷۷ در ساعت ۱۳:۴۵ از تهران عازم ارومیه می شود و با پرواز شماره ۱۲۰۹ در ساعت ۱۵:۵۰ ارومیه را به مقصد مشهد ترک می کند و پرواز برگشت این هواپیما با شماره پرواز ۱۲۰۸ در همان روز در ساعت ۱۸:۵۵ از مشهد عازم ارومیه می شود و در ساعت ۲۲ به شماره پرواز ۱۲۷۶ از ارومیه عازم مهرآباد می شود .

مدیرکل فرودگاه های استان با اشاره به افزایش پروازهای مسیر ارومیه - تهران گفت : با توجه به تقاضای پرواز در مسیر ارومیه - تهران ، شرکت هواپیمایی قشم ایر یک سورتی پرواز در روزهای چهارشنبه به صورت رفت و برگشت به پروازهای خود افزوده است . پرواز فوق از بیست و هشتم خرداد ماه آغاز می شود و از این پس روزهای چهارشنبه با شماره پرواز ۱۲۷۷ ساعت ۶:۰۵ از تهران راهی ارومیه و ساعت ۸:۱۰ ارومیه را به مقصد مهراباد ترک خواهد کرد .

وی در ادامه گفت : با افزوده شدن ۳ پرواز جدید به لیست پروازهای فرودگاه ارومیه تعداد پروازها از این فرودگاه به ۳۲ پرواز در هفته افزایش می یابد . در تمامی ناوگان های هواپیمایی پروتکل های بهداشتی از قبیل کنترل و ضدعفونی بمنظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و توزیع پک های بهداشتی بین مسافران از سوی شرکت های هواپیمایی صورت می گیرد .




مطالب مرتبط

نصب یک دستگاه راه بند امنیتی ضد تروریستی در مبادی ورودی به درب آهن طبق استانداردهای مربوطه انجام شده و درخواست خرید سرور نسل ۱۰ به مبلغ ۱۳ میلیارد ریال از برنامه‌های پیش بینی شده برای امسال است .

|

نظرات کاربران