در حال بارگذاری ...
  • انتصاب مدیرمسئول انتشارات سازمان بنادر و دریانوردی

    مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در سال ۹۷ طی بخشنامه ای ، کلیه فعالیت های سازمان در حوزه انتشارات و نشریات اعم از تولید ، چاپ و خرید هرگونه کتاب و نشریه را به اداره کل روابط عمومی واگذار کرده بود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در حکمی وحید رحمتی ؛ مدیر ارتباطات و بین الملل را با حفظ سمت ، به عنوان " مدیر مسئول انتشارات " این سازمان منصوب کرد .

    محمد راستاد در این حکم بر نهادینه سازی گفتمان توسعه دریامحور و اشاعه فرهنگ دریایی در جامعه و بازنگری در ساختار انتشارات و چاپ و نشر کتب تخصصی با بهره گیری از توان علمی و اجرایی و همکاری با پژوهشگران و متخصصان این عرصه تاکید کرده است .

    گفتنی است ؛ در نخستین نشست هماهنگی مدیریت اشاعه فرهنگ دریایی و بندری در سال ۹۹ با حضورمدیرعامل و اعضای هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی ، مقرر شد در راستای یکپارچگی و ساماندهی اقدمات صورت گرفته در حوزه اشاعه فرهنگ دریایی در سازمان بنادر ، مکانیسم اشاعه فرهنگ دریایی در حوزه مدیریت ارتباطات متمرکز شود تا با بهره گیری از ابزارهای مناسب رسانه ای و قالب های جذاب ، آن را به افکار عمومی ارائه دهد و همه معاونت ها و ادارات کل موظف به همکاری در چارچوب سند اشاعه فرهنگ دریایی به عنوان سند بالادستی این حوزه خواهند بود .

    همچنین ؛ مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در سال ۹۷ نیز طی بخشنامه ای ، کلیه فعالیت های سازمان در حوزه انتشارات و نشریات اعم از تولید ، چاپ و خرید هرگونه کتاب و نشریه را به اداره کل روابط عمومی واگذار کرده بود .




    مطالب مرتبط

    با انجام مطالعات اقتصادی و اجتماعی صورت گرفته در حوزه جزایر کشور ، سال آینده با تمرکز بر دو جزیره ، راهبرد توسعه اقتصادی و جمعیتی جزایر را عملیاتی خواهیم کرد .

    |

    با توجه به ابلاغ سیاست‌های کلی توسعه دریامحور از سوی مقام معظم رهبری و با توجه به کاهش هزینه حمل دریایی نسبت به حمل زمینی تا رقم ۴۰ درصد ، آماده هستیم که در صورت استقبال صادرکنندگان تا ۳۰ درصد از حجم کلی صادرات محصولات کشاورزی ، باغی و گلخانه‌ای استان‌های شمالی را به مقاصد ...

    |

    سازمان بنادر با هدف اجرایی سازی هرچه بهتر و دقیق‌تر سیاست‌های توسعه دریامحور ابلاغی مقام معظم رهبری ، ضمن هماهنگی با سازمان‌های مرتبط با موضوع ، دامنه شمول سیاست‌های توسعه دریامحور را شناسایی کرده است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، هفت طرح دریایی ، بندری ، فرهنگی ، ورزشی و خدماتی روز یک‌شنبه ۱۳ اسفندماه با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال ۱۹۷ نفر ...

    |

    باید از وضع قوانین یک‌روزه و خلق‌الساعه در حوزه دریایی و بندری پرهیز و شرایطی را فراهم کرد تا با رفع بوروکراسی‌های اداری و تسهیل قوانین و مقررات موجود ، شاهد جذب و ایجاد انگیزه فعالان بخش خصوصی در حوزه دریایی و بندری باشیم .

    |

    نظرات کاربران