در حال بارگذاری ...

سرمایه‌گذاری ۳۶۰۰ میلیارد تومانی برای احداث آزادراه غدیر

آزادراه غدیر به طول ۱۵۸ کیلومتر که با احتساب رمپ‌ها حدود ۲۰۰ کیلومتر می‌شود سبب تسهیل در عبور و مرور و کاهش بار ترافیکی در محورهای شمال غربی و غربی کشور می‌شود .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رییس سازمان برنامه و بودجه ضمن اعلام سرمایه‌گذاری ۳۶۰۰ میلیارد تومانی برای آزادراه غدیر از افتتاح آن با حضور رییس‌جمهوری در ماه‌های آتی خبر داد .

محمدباقر نوبخت معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه بازدید از آزادراه غدیر با اشاره به اینکه بر اساس وعده وزیر راه و شهرسازی و با مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء پروژه آزادراه غدیر در سالجاری افتتاح می‌شود و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت ، گفت : این پروژه پروژه بزرگی است که ۳۶۰۰ میلیاردتومان برای آن سرمایه‌گذاری شده است و همانطور که گفته شد در ماه‌های آینده، با حضور رییس جمهور ، بهره‌برداری می‌شود .

معاون رییس‌جمهور ، اهمیت پروژه آزادراه غدیر را هم از جنبه هزینه - فایده و هم از نظر اثر و نقشی که در توسعه کشور دارد ، با اهمیت خواند و افزود : سازمان برنامه و بودجه از پروژه‌های تاثیرگذار حمایت می‌کند .

رییس سازمان برنامه و بودجه توضیح داد : آزادراه غدیر به طول ۱۵۸ کیلومتر که با احتساب رمپ‌ها حدود ۲۰۰ کیلومتر می‌شود سبب تسهیل در عبور و مرور و کاهش بار ترافیکی در محورهای شمال غربی و غربی کشور می‌شود . سال گذشته قطعه اول آزادراه تهران - شمال و همچنین اسفندماه مسیر همت - کرج افتتاح شد که افتتاح این مسیرها موجب کاهش بار ترافیکی از سمت تهران به کرج شد .

وی اهمیت آزادراه غدیر را صرفه‌جویی در وقت و همچنین هزینه سوخت برشمرد و گفت : برای سازمان برنامه و بودجه این پروژه بسیار پراهمیت است و تاکنون به رغم محدودیت درآمدها و منابع، طرف مشارکت ما که قرارگاه خاتم‌الانبیاء است طبق برنامه‌ریزی کار را پیش برده است .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ میعاد صالحی به ماده ۱۲ که حدود ۸ سال از آن می‌گذرد ، اشاره کرد و گفت : این موضوع در طول سنوات مختلف به دلایل ...

|

چه در زمان جنگ چه پس از آن به عنوان سربازان پاسدار جمهوری اسلامی ایران موظف به حضور در عرصه هستیم و تمام توان خود را در خدمت به نظام گذاشته ایم .

|

نظرات کاربران