در حال بارگذاری ...

ارزیابی میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سفرهای هوایی با نظرسنجی از مسافران

پس از صحه سنجی تاثیر بسزایی در نحوه بازرسی ها داشته و مسافران با تکمیل این پرسشنامه سازمان هواپیمایی کشوری را در نظارت های موثرتر بر فعالیت های شرکت های هواپیمایی و فرودگاه های کشور با هدف انجام پروازهای ایمن و سلامت یاری خواهند کرد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، به منظور از سر گرفتن پروازها و نیز ارزیابی میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط شرکت‌های هواپیمایی و فرودگاه ها از مسافرین نظرسنجی می شود .

سازمان هواپیمایی کشوری با هدف حفظ سلامت مسافرین هوایی و تداوم پروازها و لزوم رعایت مقررات بهداشتی توسط کلیه ذینفعان به نظرسنجی از مسافرین پروازها اقدام کرده است .

این اقدام طی تدوین و انتشار کارت نظرسنجی از مسافرین و تعبیه آن در صندلی‌های کلیه پروازها صورت می‌گیرد و روند این نظرسنجی بدین صورت است که مسافر با اسکن QR کد روی کارت توسط گوشی هوشمند یا استفاده از لینک درج شده روی کارت وارد صفحه مخصوص نظرسنجی در پورتال سازمان هواپیمایی کشوری می‌شود و فرم نظرسنجی را تکمیل می کند .

گفتنی است پس از صحه سنجی تاثیر بسزایی در نحوه بازرسی ها داشته و مسافران با تکمیل این پرسشنامه سازمان هواپیمایی کشوری را در نظارت های موثرتر بر فعالیت های شرکت های هواپیمایی و فرودگاه های کشور با هدف انجام پروازهای ایمن و سلامت یاری خواهند کرد .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس در آیین اعطای گواهینامه فرودگاهی فرودگاه بین‌المللی شیراز گفت : در یک و سال و نیم اخیر ، ...

|

استان فارس امروز می‌تواند به خود افتخار کند که فرودگاه شیراز به‌ عنوان سومین فرودگاه کشور از گواهینامه فرودگاهی مطابق با استانداردهای جهانی برخوردار شده است .

|

هواپیماهای بیزنس جت ۶ و ۷ نفره مانند هوکر و فالکن از انواع هواپیماهایی هستند که پروازهایی در قالب سفر و جابجایی‌ها در مسافت دور را هم دارد و هر چند تعداد سرنشینان این هواپیما محدود است اما جزو هواپیماهای سبک محسوب نمی‌شوند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از اخطار این سازمان به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی در ...

|

بلیت مسافرانی که پرواز آنها به دلیل شرایط غیر مترقبه کنونی باطل اعلام شده اما مسافر از انجام پرواز انصراف نداده و قصد انجام مسافرت در کوتاه ترین زمان ممکن را دارد باید با توجه به ظرفیت خالی صندلی پرواز و اولویت بندی مسافر (سالخورده/ نوزاد/ توانخواه/ مادر باردار و ...) بدون دریافت ...

|

نظرات کاربران