در حال بارگذاری ...
  • آغاز طرح ابرار در محور روستایی کهرویه - یحیی آباد در شهرستان شهرضا

    استان اصفهان در حال حاظر ۱۴۰۰ روستا و بیش از ۵ هزار و پانصد کیلومتر راه روستایی دارد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مسئول نگهداری راه های روستایی استان اصفهان از آغاز طرح ابرار در محور روستایی کهرویه - یحیی آباد خبر داد .

    محمد کاظمی اظهار کرد : طول محور این راه روستایی ۸ کیلومتر است .

    وی با بیان اینکه با احداث این راه ، ضمن کوتاه شدن مسیر ، ایمنی تردد روستاییان را به طرز قابل توجهی افزایش خواهد داد ، خاطرنشان کرد : این راه ارتباط سایر روستاهای شهرستان شهرضا به مرکز شهرستان را هموارتر می کند .

    وی همچنین به اهمیت این راه از منظر پدافندی اشاره کرد و افزود : موقعیت جغرافیایی این راه به گونه ای است که در مواقع بروز بحران می تواند به عنوان راه جایگزین محور شهرضا - سمیرم مورد استفاده قرار گیرد . مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این راه ، بر اساس استاندارد راه های فرعی خواهد بود .

    مسئول نگهداری راه های روستایی استان اصفهان اضافه کرد : این پروژه به صورت امانی و با استفاده از ظرفیت های موجود اجرا می شود . استان اصفهان در حال حاظر ۱۴۰۰ روستا و بیش از ۵ هزار و پانصد  کیلومتر راه روستایی دارد .

    مسئول نگهداری راه های روستایی استان اصفهان با بیان اینکه از سال گذشته همزمان با سراسر کشور اجرای ۶۰ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان در قالب طرح ابرار آغاز شده است ، افزود : ۶۰ درصد از پروژه ها در حال حاضر فعال هستند و مقدمات شروع عملیات اجرایی پروژه های در دست انجام است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت : امسال ۶۰ سامانه ثبت تخلف در جاده‌های استان خوزستان به بهره‌برداری ...

    |

    در سال جاری و به منظور بهسازی محور های روستایی در بیش از ۲۱۰ کیلومتر از این راه ها نیز برای اجرای آسفالت در بازه های زمانی آتی زیرسازی انجام گرفته است .

    |

    در ۱۰ ماهه گذشته ۱۱ میلیون و ۷۰۹ هزار و ۵۶۳ تردد در محور اردبیل - آستارا و بالعکس ، ۱۰ میلیون و۵۷۴ هزار و۸۱۵ تردد در محور اردبیل - نیر و بالعکس و بیش از ۷ میلیون تردد نیز در محور اردبیل - مغان و بالعکس ثبت شده است .

    |

    در شهرستان لامرد چندین دستگاه ماشین آلات راهسازی وجود دارد که خیرین برای خدمت رسانی به مردم وقف کرده‌اند و در حال حاضر به خدمت رسانی در مناطق روستایی اشتغال دارند و عملیات بهسازی و مرمت جاده‌های روستاهای مناطق کم برخوردار شهرستان لامرد با استفاده از این ماشین آلات در حال ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد گفت : ۱۳۸ کیلومتر از راه های مرزی و روستایی این شهرستان در ۹ ماه ...

    |

    نظرات کاربران