در حال بارگذاری ...

رشد ۵۴ درصدی پروازها در فرودگاه ارومیه طی اردیبهشت ماه سال جاری

با توجه به اجرای بخشنامه ، حضور تمام کارکنان در محل خدمت با رعایت دستورالعمل بهداشتی لازم برای حفاظت از سرمایه انسانی انجام شده و پروتکل های بهداشتی موجود در پروازها از قبیل توزیع ماسک و دستکش در بین مسافران نیز به صورت کامل اجرا و رعایت می شود .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های آذربایجان غربی از رشد ۵۴ درصدی پروازها از فرودگاه ارومیه در اردیبهشت سال جاری نسبت مدت مشابه ماه گذشته خبر داد .

نائل قراملکی با اشاره به آخرین وضعیت پروازها از فرودگاه ارومیه افزود : طی اردیبهشت ماه سال جاری ۲۰۲ پرواز در فرودگاه ارومیه انجام شده که از این تعداد ۱۰۱ مورد پرواز ورودی و ۱۰۱ مورد خروجی بودند .

وی با بیان اینکه تعداد پروازها از فرودگاه ارومیه در فروردین سال جاری ۱۱۴ مورد بود ، اظهار کرد : آمارها نشان از افزایش ۵۴ درصدی پروازها از این فرودگاه دارد .

قراملکی با بیان اینکه در اردیبهشت ماه سال جاری ۱۴ هزار و ۴۹۱ مسافراز فرودگاه ارومیه جابجا شده است ، افزود : تعداد مسافران جابجا شده از این فرودگاه در فروردین ماه سال جاری ۷۲۸۰ نفر بود که حاکی از رشد ۵۰ درصدی است .

مدیرکل فرودگاه های استان با بیان اینکه با توجه به مصوبات اخیر ستاد ملی کرونا مبنی بر رفع برخی محدودیت ها ، اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با اپیدمی کرونا در فرودگاه ارومیه همچنان ادامه دارد ، خاطر نشان کرد : استمرار میکروب زدایی ترمینال ها ، اماکن و تجهیزات فرودگاهی بصورت روزانه بعد از هر پرواز، رعایت فواصل اجتماعی با نصب استیکرها در اماکن عمومی از قبیل ورودی ترمینال ها ، گیت های بازرسی ، کانترها و... به منظور رعایت فاصله اجتماعی و قطع زنجیره انتقال ویروس ، نظارت بر میکروب زدایی تجهیزات شرکت های هندلینگ انجام می شود .

وی ادامه داد : همچنین با توجه به اجرای بخشنامه ، حضور تمام کارکنان در محل خدمت با رعایت دستورالعمل بهداشتی لازم برای حفاظت از سرمایه انسانی انجام شده و پروتکل های بهداشتی موجود در پروازها از قبیل توزیع ماسک و دستکش در بین مسافران نیز به صورت کامل اجرا و رعایت می شود .




مطالب مرتبط

نصب یک دستگاه راه بند امنیتی ضد تروریستی در مبادی ورودی به درب آهن طبق استانداردهای مربوطه انجام شده و درخواست خرید سرور نسل ۱۰ به مبلغ ۱۳ میلیارد ریال از برنامه‌های پیش بینی شده برای امسال است .

|

نظرات کاربران