در حال بارگذاری ...

افزایش پروازها در نوشهر و رامسر نسبت به قبل از کرونا

تعداد پروازها در فرودگاه نوشهر نسبت به قبل از شیوع کرونا افزایش یافته است ، قبل از شیوع کرونا هر هفته ۵ پرواز به تهران داشتیم اکنون این تعداد به ۷ پرواز رسیده است و ۳ پرواز نیز به مشهد داریم .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران از افزایش پروازهای فرودگاه‌های این استان خبر داد .

سعد اله وطن خواه با اشاره به بازگشت مجدد پروازها به روال عادی گفت : پروازها در فرودگاه مازندران تا ۹۰ درصد نسبت به فروردین و اردیبهشت افزایش یافته است . برای مثال در مسیر بندرعباس ۲ پرواز داشتیم که اکنون یک پرواز برقرار شده ، در مسیر کیش ۴ پرواز داشتیم و اکنون ۲ پرواز برقرار است و تقریبا می‌توان گفت پروازها در حال بازگشت به روال عادی است .

او با اشاره به این که میزان پروازها در فرودگاه نوشهر نیز تا ۷۰ درصد افزایش یافته است، تصریح کرد : تعداد پروازها در فرودگاه نوشهر نسبت به قبل از شیوع کرونا افزایش یافته است ، قبل از شیوع کرونا هر هفته ۵ پرواز به تهران داشتیم اکنون این تعداد به ۷ پرواز رسیده است و ۳ پرواز نیز به مشهد داریم .

وطن خواه در خصوص فرودگاه رامسر نیز گفت : اکنون هر روز یک پرواز از فرودگاه رامسر به تهران انجام می شود و از فردا نیز دو پرواز فوق العاده به پایتخت اضافه می شود و تعداد پروازها در مسیر تهران به ۹ پرواز می رسد . علاوه بر این دو پرواز هم به اصفهان داریم و دو پرواز هم به مشهد برقرار شده است و می توان گفت در فرودگاه رامسر نسبت به گذشته ۵۰ درصد افزایش پرواز داشته ایم .

او با اشاره به این که در تابستان تقاضای پرواز به شهرهای شمالی افزایش می یابد ، گفت : شرکت‌های هواپیمایی آمادگی برای افزایش پروازدارند به خصوص در فرودگاه رامسر اما باید دید که شرایط به چه سمتی می رود ، چنانچه شرایط به سمت کاهش شیوع بیماری برود برای توسعه پروازها اقدام خواهیم کرد .

او ادامه داد : در رامسر پیش بینی برای دو مقصد پروازی جدید به اهواز و شیراز را داریم اما در نوشهر با توجه به این که باند پرواز این فرودگاه ظرفیت پذیرش هواپیماهای فوکر ۱۰۰ و ای تی آر را دارد ، ممکن است پروازها در مسیر تهران افزایش یابد . در فرودگاه ساری نیز در نظر داریم در مسیر مشهد تعداد پروازها را افزایش دهیم .




نظرات کاربران