در حال بارگذاری ...

انجام اقدامات فوری برای مقابله با وقوع آتش سوزی در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)

از آغاز سال جاری تاکنون چندین مورد آتش سوزی در اراضی و محاوط شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گزارش شده که با اقدامات سریع و به موقع عوامل اداره عملیات ایمنی زمینی فرودگاه به سرعت مهار شده اند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، جلسه فوق العاده با موضوع بررسی علل وقوع و راهکارهای پیشگیری و مقابله با حوادث آتش سوزی‌های اخیر در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به ریاست محمد مهدی کربلایی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این مجموعه برگزار شد .

محمد مهدی کربلایی در آغاز این جلسه با اشاره اهمیت شهر فرودگاهی در صنعت حمل و نقل کشور و لزوم پیشگیری و آمادگی برای مقابله با هرگونه حادثه احتمالی در این مجموعه ، اقداماتی را به صورت ضرب العجل در دستور کار مدیران شهر فرودگاهی قرار داد .

در همین راستا کارگروه ویژه ای با حضور عوامل فنی و کارشناسان پلیس فرودگاه ، معاونت بهره برداری فرودگاهی ، معاونت توسعه زیرساخت ، دفتر ایمنی و تضمین کیفیت ، دفتر برنامه ریزی و ساماندهی امور شهری و اداره کل حراست برای بررسی علل وقوع آتش سوزی اراضی در شهر فرودگاهی شکل می گیرد تا اقدامات لازم برای پیشگیری و مقابله با این حوادث را انجام دهند .

کربلایی فزود : از آغاز سال جاری تاکنون چندین مورد آتش سوزی در اراضی و محاوط شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گزارش شده که با اقدامات سریع و به موقع عوامل اداره عملیات ایمنی زمینی فرودگاه به سرعت مهار شده اند .

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) عنوان کرد : بر اساس بررسی های صورت گرفته به زودی ایستگاه آتش نشانی شهری در کنار آتش نشانی فرودگاهی که هم اکنون در این مجموعه فعال است ایجاد خواهد شد و به جدیدترین تجهیزات و خودروهای اطفاء حریق مجهز می شود تا در کوتاهترین زمان ممکن با هرگونه آتش سوزی در مجموعه مقابله کند .

گفتنی است در جلسه امروز سرهنگ کشمیری فرمانده پلیس فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) ، محمدرضا کریمیان عضو هیات مدیره و معاون امور فرودگاهی ، سجاد کمالی پور عضو هیات مدیره و معاون سرمایه گذاری و امور اقتصادی ، عبدالحمید دلاوری مدیرکل حوزه مدیرعامل و اموربین الملل و مجتبی شمس نژاد مدیرکل ایمنی و تضمین کیفیت و جمعی از مدیران شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در این مجموعه حضور داشتند .




مطالب مرتبط

         

|

         

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بیان کرد : در ایام تعطیلات عید فطر نیز حدود ۱۰۰۰ پرواز انجام شده و هیچ پروازی در این چند ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سعید چلندری مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی در نشست خبری اقدامات و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در حوزه سفرهای نوروزی به ...

|

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی ، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و تیم همراه ضمن بازدید از ترمینال‌های یک و سلام با جمعی از مسافرین گفت‌وگو کردند و در پایان بر سر مزار شهید گمنام در ترمینال سلام حاضر شدند و ضمن قرائت فاتحه یاد و خاطر شهدا را گرامی داشتند .

|

نظرات کاربران