در حال بارگذاری ...

بازدید رئیس سازمان راهداری از پایانه مرزی میلک و میرجاوه و کارگاه های تعمیر ماشین آلات راهداری

با پیگیری های انجام شده توسط این سازمان و همچنین رایزنی با وزارت امور خارجه ، وزارت کشور و گمرک جمهوری اسلامی و شرکت های حمل و نقل و صاحبان کالا و در پی توافق انجام شده با کشور پاکستان ، در حال حاضر روزانه تعداد ۷۵ دستگاه ناوگان باری با رعایت پروتکل های بهداشتی جهت تخلیه بار وارد کشور پاکستان شده و بلافاصله پس از تحویل بار به کشورمان باز می گردند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون وزیرراه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در سفر به استان سیستان و بلوچستان ، از پروژه های فعال بخش ، توسعه زیر ساخت های پایانه های مرزی میلک و میرجاوه و کارگاه های تعمیر ماشین آلات و تجهیزات راهداری بازدید کرد .

عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان ضمن حضور در کارگاه تعمیر ماشین آلات راهداری ، از نزدیک بر روند نوسازی و بازسازی این دسته از ناوگان نظارت کرد و اظهار داشت : تعمیر و بازسازی بیش از ۱۶۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری این استان با استفاده از توان نیروهای متخصص بومی ، منجر به میلیاردها تومان صرفه جویی اقتصادی و رونق اشتغال تخصصی در صنعت راهداری شده است .

معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن بازدید از پایانه مرزی میلک و میرجاوه بر روند گسترش و بهسازی زیرساخت های این پایانه ها ، نظارت و  اهمیت پایانه های مرزی در رونق اقتصادی و توسعه صنعت حمل و نقل و همچنین ایجاد اشتغال پایدار در منطقه تاکید کرد .

حسن نیا در مرز میرجاوه ضمن گفتگوی صمیمانه و رو در رو با رانندگان ، با تشریح تلاش های صورت گرفته توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای جهت برطرف شدن مشکل توقف اجباری ناوگان حامل بار صادراتی و ترانزیت در مرز میرجاوه در پی محدودیت های مرزی ناشی از شیوع بیماری کرونا گفت : با پیگیری های انجام شده توسط این سازمان و همچنین رایزنی با وزارت امور خارجه ، وزارت کشور و گمرک جمهوری اسلامی و شرکت های حمل و نقل و صاحبان کالا و در پی توافق انجام شده با کشور پاکستان ، در حال حاضر روزانه تعداد ۷۵ دستگاه ناوگان باری با رعایت پروتکل های بهداشتی جهت تخلیه بار وارد کشور پاکستان شده و بلافاصله پس از تحویل بار به کشورمان باز می گردند .

این گزارش می افزاید : معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در سفر یک روزه به استان سیستان و بلوچستان از کارگاه مونتاژ پل های خرپایی و لوله های آرمکو و همچنین برخی از پروژه های بهسازی و ارتقا کیفی روکش آسفالت در محور های مواصلاتی استان نیز بازدید کرد .  

بر اساس این گزارش رئیس  این سازمان در بازدید از پایانه بار زاهدان، با رانندگان بخش حمل و نقل جاده ای کالا گفتگو و ضمن تقدیر از تلاش های آنان در حمل کالاهای اساسی و ضروری مورد نیاز مردم همزمان با شیوع بیماری کرونا در کشور ، بر عزم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در پیگیری مشکلات و خواسته های آنان تأکید کرد .

گفتنی است خداداد مقبلی معاون فنی و اجرایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و ایوب کرد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان را همراهی کردند .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در بازدید یک روزه از ۲۳۸ کیلومتر محورهای شریانی شرق تا غرب گلستان ، گفت که پروژه ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ تعداد ۱۲ دستگاه ماشین آلات سنگین راهسازی از جمله گریدر ، لودر ، سنگ شکن ، کامیون و....با صرف اعتباری بالغ بر یکهزار میلیارد ...

|

مشکلات به وجود آمده به واسطه سیلاب اخیر توسط همشهریان به سامانه ۱۴۱ انعکاس یافته و در کوتاه ترین زمان ممکن رفع شده است .

|

در پی دیدار رئیس دولت با کارگزاران نظام در ابتدای سال جاری ، مقرر شد تا حد امکان ، امور قابل واگذاری به استان ها واگذار شود ، از این رو از معاونت های ستادی انتظار می‌رود بررسی‌های لازم صورت پذیرد و در حد امکان امور به ادارات استانی واگذار شود .

|

نمایندگان ادارات استان ها در پایانه های مسافربری در ایام اجرای طرح حضور مداوم و مستمر داشته و ضمن نظارت بر عملیات حمل و نقل ، عملکرد شرکت ها در اجرای لیست انتظار و درج QR کد بر روی بلیت مسافرین و اطلاع رسانی مناسب و آگاهی سازی مسافران از اجرای این طرح ها را بررسی و نظارت می ...

|

نظرات کاربران