در حال بارگذاری ...

رفع چالش های سرمایه گذاران و تکمیل اسکله رو-رو ریلی بندر امیرآباد در دستور کار سازمان بنادر

به گزارش پرتال حمل و نقل ، اعضای هیأت عامل سازمان بنادر و دریانوردی با هدف ارتقای سطح کیفیت خدمات ارائه شده به صاحبان کالا‌ و سرمایه‌گذاران از بندر امیرآباد بازدید کردند .

با هدف ارتقای سطح کیفیت خدمات ارائه شده به صاحبان کالا‌ و سرمایه‌گذاران ، معاونین ‌مهندسی ‌و ‌توسعه‌ امور‌زیربنایی ‌و ‌امور‌بندری‌ و ‌اقتصادی سازمان ‌بنادر و دریانوری از منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد بازدید و در جریان آخرین وضعیت اجرای پروژه ها و عملیات تخلیه و بارگیری کالا قرار گرفتند .

محمدرضا اله یار ؛ معاون ‌مهندسی ‌و‌ توسعه‌ امور ‌زیربنایی سازمان بنادر و فرهاد منتصر‌ کوهساری ؛ ‌معاون امور‌ بندری‌ و ‌اقتصادی سازمان ‌بنادر پس از بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد در جلسه ای با مسئولین این بندر وضع موجود بندر امیرآباد را بررسی کردند و تصمیم‌ جهت مرتفع شدن چالش ها اتخاذ کردند .

معاون ‌مهندسی ‌و‌ توسعه‌ امور ‌زیربنایی سازمان بنادر در این جلسه  پیشرفت پروژه های عمرانی و زیربنایی بندر امیرآباد را بسیار مناسب ارزیابی کرد و گفت : پروژه های ساختمان باشگاه ملوانان و ساختمان جدید آتش‌نشانی در مراحل پایانی تکمیل است و به زودی به بهره برداری می رسد .

محمدرضا اله یار ، تعریض جاده ورکلا – گهرباران ، جاده دسترسی رستم کلا – بهشهر ، تکمیل اسکله رو-رو ریلی ، برق رسانی و روشنایی تجهیزات رو رو ریلی و تعمیرات اساسی اسکله ها را از پروژه هایی در بندرامیرآباد برشمرد که تسریع در اجرای آن در دستور کار قرار گرفته است .

فرهاد منتصر کوهساری ؛ ‌معاون امور‌ بندری‌ و ‌اقتصادی سازمان ‌بنادر  نیز در این بازدید با اشاره به تخلیه و بارگیری بیش از ۴ میلیون تن انواع کالا در سال گذشته ، ابراز امیدواری کرد : با روند رو به رشد در سال جاری ، رکوردهای جدیدی در این زمینه در بندر امیرآباد حاصل خواهد شد .

وی در ادامه به بررسی روند تخلیه و بارگیری کالا در دوران اپیدمی ویروس کرونا پرداخت و از عملکرد بندرامیرآباد به عنوان یکی از حلقه های اصلی تأمین زنجیره کالاهای اساسی و تنوع کالا در این بندر که موجب افزایش جذب صاحبان کالا و مشتریان می شود ، ابراز رضایت کرد .




مطالب مرتبط

با تقویت توان تجهیزاتی که در برنامه ها و اهداف سال جاری نیز قرار دارد و با ایجاد جاذبه برای تجار و صاحبان کالا توانستیم در نیمه دوم سال گذشته کالاهای ترانزیتی و وارداتی را توسط ریل به بندر امیرآباد و یا از این بندر به سرزمین اصلی حمل کنیم که با این روند علاوه بر افزایش سهم ریلی ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران اعلام کرد : با پیگیری‌های انجام شده از سوی این اداره کل و دریافت مجوزهای اولیه ...

|

طی سال جاری انواع تجهیزات و ماشین‌آلات توسط بخش خصوصی در دو حوزه‌ی فعالیت‌های بندری ، تولیدی ، ارزش افزوده و عملیاتی به این بندر وارد شده است که از رشد ۱۸۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل برخوردار است .

|

ماموریت اصلی همه بنادر فعالیت ۲۴ ساعته در زمینه تخلیه و بارگیری کالاها در حوزه صادرات ، واردات و ترانزیت می باشد که این کالاها ازمبادی بندری از / به اقصی نقاط کشور در کوتاهترین زمان ممکن و مقرون به صرفه با بهره مندی از شقوق مختلف حمل و نقل جابجا می شوند .

|

بیش از ۷۰ درصد واردات کالاهای اساسی کشور از منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) انجام می‌شود ؛ همچنین ۹۰ درصد واردات برخی اقلام اساسی از طریق این بندر انجام می‌شود که در تامین امنیت غذایی کشور تاثیر مستقیمی دارد .

|

نظرات کاربران