در حال بارگذاری ...
  • توسعه شهرستان گرمی با شروع عملیات اجرایی احداث باند دوم محور گرمی – بیله سوار

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت : با پیگیری جدی مسولان استانی و مجموعه راه و شهرسازی استان اقدامات اساسی در خصوص شروع عملیات اجرایی احداث باند دوم گرمی – بیله سوار برای توسعه شهرستان گرمی در سال ۹۸ محقق شد .

    محبوب حیدری در جلسه هماهنگی پروژه های حوزه راه و شهرسازی شهرستان گرمی که با حضور فرماندار شهرستان گرمی برگزار شد گفت : تلاشی که مجموعه راه و شهرسازی استان با عنایت و توجه استاندار اردبیل و مسولان استانی برای تخصیص اعتبار پروژه ها در سال ۹۸ انجام داد درسالجاری هم با توان بیشتر و مضاعف پیگیری خواهد شد بطوریکه در سال گذشته ۱۷۵۰ میلیارد ریال از منابع مختلف تخصیص داده شده برای راه و شهرسازی استان اردبیل ۱۰ درصد این منابع استانی و ۹۰ درصد ملی بود .

    وی افزود : با پیگیری جدی مسولان استانی و مجموعه راه و شهرسازی استان اقدامات اساسی در خصوص شروع عملیات اجرایی احداث باند دوم گرمی – بیله سوار برای توسعه شهرستان گرمی در سال ۹۸ محقق شد .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با تاکید بر ضرورت ادامه عملیات اجرایی باند دوم ورودی گرمی – بیله سوار گفت : تلاش بر تسریع عملیات اجرایی پروژه هست و برنامه ریزی شده که عملیات آسفالت ۴/۵ کیلومتر را در سالجاری انجام دهیم .

    علی بهشتی فرماندار گرمی نیز در ادامه این جلسه در خصوص پروژه چهارخطه گرمی – بیله سوار گفت : شروع عملیات احداث چهارخطه گرمی – بیله سوار که آرزوی دیرینه مردم منطقه بود با اهتمام ویژه مدیرکل راه و شهرسازی استان و مسولان استانی و اخذ ردیف ملی برای پروژه سه راهی صحرا – گرمی – بیله سوار محقق شد . جهشی که اتفاق افتاده در بحث احداث راههای مواصلاتی با تلاش مجموعه راه و شهرسازی استان علی الخصوص مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل جای تقدیر و تشکر دارد .




    مطالب مرتبط

    حسن طرح‌های مصوب سفر رئیس‌جمهور این بود که تخصیص اعتبارات حوزه راه‌سازی در اولویت باشد و علاوه بر آن هم کمک بیشتری در تامین اعتبار بیمارستان نجف‌زاده و مجتمع‌های فرهنگی و هنری شده است ، به طوری‌که سه مورد از این مجتمع‌ها آماده بهره‌برداری است .

    |

    در سال‌های اخیر توجه مدیریت ارشد استان به این بخش معطوف شده و این رقم با بهره‌برداری از ۵۲ کیلومتر شبکه بزرگراهی در سال گذشته به ۲۷ درصد رسیده که تا پایان امسال با افتتاح دست‌کم ۶۰ کیلومتر دیگر ، به ۳۰ درصد برخورداری خواهد رسید .

    |

    نظرات کاربران