در حال بارگذاری ...

حمل ریلی بیش از ۵ هزار تن کالای اساسی از بندر امیرآباد برای نخستین بار

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون امور بندری و اقتصادی منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد گفت : برای نخستین بار ذرت به عنوان یکی از مهمترین کالاهای اساسی و بهره‌برداری از سیستم حمل‌و‌نقل چند وجهی از بندر امیرآباد به مقصد خراسان رضوی بارگیری شد .

محمدصادق رنگ آور با بیان اینکه بندر امیرآباد از ظرفیت ریلی و اتصال آن به شبکه سراسری راه‌آهن از بستر لازم جهت استفاده از حمل و نقل چند وجهی برخوردار است ، تصریح کرد : بر این اساس بیش از ۵ هزار تن ذرت که از کشور روسیه با کشتی وارد بندر امیرآباد شد و توسط ۹۰ واگن طی رام های قطاری متعدد به مقصد خراسان رضوی بارگیری و ارسال می شود .




مطالب مرتبط

طی سال جاری انواع تجهیزات و ماشین‌آلات توسط بخش خصوصی در دو حوزه‌ی فعالیت‌های بندری ، تولیدی ، ارزش افزوده و عملیاتی به این بندر وارد شده است که از رشد ۱۸۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل برخوردار است .

|

با تقویت توان تجهیزاتی که در برنامه ها و اهداف سال جاری نیز قرار دارد و با ایجاد جاذبه برای تجار و صاحبان کالا توانستیم در نیمه دوم سال گذشته کالاهای ترانزیتی و وارداتی را توسط ریل به بندر امیرآباد و یا از این بندر به سرزمین اصلی حمل کنیم که با این روند علاوه بر افزایش سهم ریلی ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران اعلام کرد : با پیگیری‌های انجام شده از سوی این اداره کل و دریافت مجوزهای اولیه ...

|

ماموریت اصلی همه بنادر فعالیت ۲۴ ساعته در زمینه تخلیه و بارگیری کالاها در حوزه صادرات ، واردات و ترانزیت می باشد که این کالاها ازمبادی بندری از / به اقصی نقاط کشور در کوتاهترین زمان ممکن و مقرون به صرفه با بهره مندی از شقوق مختلف حمل و نقل جابجا می شوند .

|

در حال حاضر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) با تخصیص ۵ پست اسکله برای پذیرش همزمان ۵ فروند کشتی تانکر ، توان تخلیه و بارگیری روزانه بیش از ۳۵۰۰۰ تن مواد نفتی را فراهم کرده است .

|

نظرات کاربران