در حال بارگذاری ...
  • انجام اولین پرواز بر روی باند جدید فرودگاه رامسر از ۱۳ خرداد ماه

    در روزهای اخیر درخواست هایی برای برقراری پرواز از شرکت های هواپیمایی در مسیرهای مختلف دریافت کرده ایم .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، پس از افتتاح رسمی باند جدید فرودگاه رامسر و ورود هواپیمای ایرباس به این فرودگاه ، ۱۳ خرداد شاهد نشست و برخاست هواپیمای فوکر ۱۰۰ شرکت هواپیمایی آسمان در این فرودگاه خواهیم بود .

    ارشاد حاتمی ، رییس فرودگاه رامسر با اعلام این خبر عنوان کرد : هواپیمای فوکر ۱۰۰ شرکت هواپیمایی آسمان سه شنبه ، ۱۳ خرداد ساعت ۱۶ فرودگاه مهرآباد را ترک می کند و ساعت ۱۶:۴۵ در فرودگاه رامسر به زمین می نشیند . این پرواز ساعت ۱۷:۱۵ به فرودگاه مهرآباد بازمی گردد .

    حاتمی با بیان اینکه تا پایان خرداد شاهد نشست و برخاست چندین پرواز فوق العاده در باند جدید فرودگاه رامسر خواهیم بود ، افزود : در روزهای اخیر درخواست هایی برای برقراری پرواز از شرکت های هواپیمایی در مسیرهای مختلف دریافت کرده ایم .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، پروازهای فرودگاه شهدای ایلام در مسیر تهران - ایلام - تهران از روز یکشنبه مورخ یکم بهمن ماه به ۲۴ سورتی پرواز در طول هفته ...

    |

             

    |

    امکانات و دانش در ایران برای تعمیر و نگهداری هواپیما و سیستم‌های فرودگاهی وجود دارد و در حال حاضر کشورهایی از آمریکای لاتین و آسیا هواپیماهای خود یا موتور آن را برای تعمیر به ایران می‌آورند و در کشورمان این کار انجام می‌شود .

    |

    نظرات کاربران