در حال بارگذاری ...
  • یک هزار و ۹۶۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل زنجان مشمول طرح نوسازی

    در حال حاضر ۶۲۷ دستگاه از ناوگان حمل و نقل عمومی استان زنجان دارای عمر بالای ۴۰ سال هستند که نیازمند نوسازی است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون حمل‌و‌نقل اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان گفت : یک هزار و ۹۶۰ دستگاه از تعداد ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی زنجان مشمول طرح نوسازی است .

    علی مدقالچی اظهار داشت : طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل برون شهری همزمان با سراسر کشور در زنجان نیز اجرایی می‌شود .

    وی با بیان اینکه سامانه این طرح با حضور مسئولان کشوری رونمایی شد ، افزود : قرار است در قالب این طرح ، ۵۳ هزار کامیون فرسوده در کشور ظرف سه سال نوسازی شود .

    این مسئول با اشاره به فعالیت ۴ هزار و ۷۸۷ دستگاه ناوگان حمل و نقل در استان زنجان ، گفت : از این تعداد یک هزار و ۳۳۳ دستگاه دارای عمر بالای ۲۲ سال هستند .

    معاون حمل‌و‌نقل اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان ادامه داد : در حال حاضر ۶۲۷ دستگاه از ناوگان حمل و نقل عمومی استان زنجان دارای عمر بالای ۴۰ سال هستند که نیازمند نوسازی است .

    مدقالچی افزود : متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه اعلام شده از سوی راه و شهرسازی در این طرح ثبت‌نام کنند . نوسازی حمل‌و‌نقل عمومی از برنامه‌های مهمی است که امسال نیز با اجرای این طرح رانندگان می‌توانند نسبت به نوسازی ناوگان خود اقدام کنند .




    مطالب مرتبط

    بیشترین تخلف احصا شده در بازدیدهای انجام شده در خصوص تجهیزات ایمنی بوده که تذکرات لازم به رانندگان و شرکت‌های مسافربری ارائه شد و در صورت مشاهده مجدد این تخلفات ، متخلفین به کمیسیون رسیدگی به تخلفات معرفی می‌شوند .

    |

    از این تعداد مسافر ۱۰۸ هزار و ۲۸۸ مسافر با اتوبوس ، ۳ هزار و ۷۱۹ مسافر با مینی بوس و ۱۷ هزار و ۹۶۵ مسافر نیز توسط سواری جابه‌جا شده‌اند .

    |

    ۷۵ درصد جابجایی مسافران در استان بوشهر با اتوبوس است و مینی بوس با ۲۴ درصد و سواری با یک درصد در رتبه‌های بعدی است .

    |

    از آغاز طرح نوروزی بالغ بر ۲۴۵ هزار نفر مسافر ایرانی و خارجی از پایانه‌های مرزی استان تردد کرده‌اند که میزان ورود از پایانه مرزی ۶ درصد و خروج از پایانه‌های مرزی استان ۵ درصد نسبت به‌مدت زمان سال گذشته افزایش داشته است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت : ایام نوروز امسال ۲۲ میلیون و ۱۴ هزار و ۶۸۹ دستگاه وسیله نقلیه در ...

    |

    نظرات کاربران