در حال بارگذاری ...

نزدیکتر شدن مسیر ارتباطی شهرستان سیروان به مرکز استان ایلام

احداث این پروژه ۷ کیلومتری ، ۸ کیلومتر مرکز استان را به شهرستان سیروان نزدیک می کند و در مجموع بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه خواهد داشت .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در بازدید از پروژه راه ارتباطی چشمه چاهی به سفید خانی شهرستان سیروان از تکمیل این پروژه تا پایان سال در صورت تأمین اعتبار خبر داد .

علی اصغر کاظمی گفت : عملیات اجرایی پروژه راهسازی چشمه چاهی – سفیدخانی محور ایلام - سیروان در دو قطعه در حال انجام است ، این طرح به منظور کاهش مسیر مرکز استان به مرکز شهرستان سیروان و همچنین حذف نقاط پرحادثه ، با پیگیری های به عمل آمده آغاز شده است و هم اکنون پیمانکاران در ۲ قطعه مشغول فعالیت هستند .

وی خاطر نشان کرد : در قطعه اول به طول ۲ کیلومتر احداث پل بزرگ با دهانه ۱۰ متر و طول ۵۲ متر به پایان رسیده و بیش از ۵۰ هزار متر مکعب عملیات خاکی انجام شده است ، قطعه دوم نیز به طول  ۵ کیلومتر پیمانکار مشغول عملیات زیر سازی است که با پایان این مرحله عملیات روسازی (بیس و آسفالت) آغاز خواهد شد .

مدیرکل راه و شهرسازی استان افزود : احداث این پروژه ۷ کیلومتری ، ۸ کیلومتر مرکز استان را به شهرستان سیروان نزدیک می کند و در مجموع بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه خواهد داشت .




مطالب مرتبط

با زیر بار ترافیک قرار گرفتن این تونل تقریباً تمامی مسیر ایلام به مهران چهار خطه شده و یکی از پر حادثه ترین نقاط جاده ای استان حذف می‌شود .

|

این طرح هفت کیلومتر مسیر مرکز استان ایلام به شهرستان سیروان را کوتاه می کند .

|

در برنامه هفتم توسعه که در مراحل پایانی قرار دارد و بر اساس یکی از مصوبات شورای حمل و نقل به لحاظ نهادی تعیین تکلیف شده است و اتفاقات بسیار خوبی برای سال آینده در نظر گرفته شده است . در همین راستا راهبری حوزه‌های ترانزیت و لجستیک نیز بر عهده وزارت راه و شهرسازی گذاشته شد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، با پایان عملیات آسفالت چهارخطه خروجی شهر آبدانان به سمت مورموری زیر بارترافیک قرار می گیرد .

|

با مساعد شدن شرایط آب و هوایی پروژه های شهرستان با جدیت دنبال خواهد شد تا درصد بهره مندی مردم ورزقان بیش از پیش افزایش یابد .

|

نظرات کاربران