در حال بارگذاری ...

برقراری مجدد پروازهای مسیر مشهد - اردبیل و بالعکس

فرودگاه اردبیل از یازدهم خرداد میزبان پروازهای مشهد - اردبیل - مشهد توسط شرکت هواپیمایی آسمان با هواپیمای جت فوکر ۱۰۰ خواهد بود .

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ پروازهای شرکت هواپیمایی آسمان در مسیر مشهد - اردبیل - مشهد که پیش از این به دستور ستاد مقابله با بیماری کرونا تعطیل شده بود دوباره برقرار شد .

پروازهای شرکت هواپیمایی آسمان در مسیر مشهد - اردبیل - مشهد از اواسط اسفند ماه ۹۸ به دلیل شیوع ویروس کرونا تا اوایل خرداد ماه سال جاری لغو شده بود .

فرودگاه اردبیل از یازدهم خرداد میزبان پروازهای مشهد - اردبیل - مشهد توسط شرکت هواپیمایی آسمان با هواپیمای جت فوکر ۱۰۰ خواهد بود .

این پرواز در روزهای یکشنبه و پنجشنبه ساعت ۱۲:۲۰ از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد حرکت می کند و ساعت ۱۴:۴۵ نیز فرودگاه اردبیل را ترک می کند .

 




مطالب مرتبط

در بازه زمانی ۲۱ تا ۲۴ فروردین‌ماه امسال شاهد انجام ۷۲۳ پرواز بودیم که حاکی از رشد ۲۱ درصدی نسبت به عید فطر سال گذشته است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر آمادگی وزارت راه و شهرسازی برای خدمت‌رسانی به ۱۷ میلیون مسافر در بخش حمل و نقل ، گفت : ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، پروازهای فرودگاه شهدای ایلام در مسیر تهران - ایلام - تهران از روز یکشنبه مورخ یکم بهمن ماه به ۲۴ سورتی پرواز در طول هفته ...

|

در حال حاضر در ترمینال داخلی ۱۹ دستگاه ، ترمینال خروجی پروازهای خارجی ۱۱ دستگاه و ترمینال ورودی پروازهای خارجی ۴ دستگاه نمایشگر اطلاعات پرواز نصب و در معرض دید گردشگران و زائران مشهدالرضا(ع) قرار گرفته است .

|

با توجه به اینکه فرودگاه مشهد دروازه ورودی گردشگران خارجی و زائران رضوی محسوب می‌شود ، شاهد اقداماتی نظیر خدمات فرودگاهی در سطح بسیار بالا به مسافران هستیم که قطعاً این خدمات در جذب گردشگر و ماندگاری آن‌ها تاثیر بسزایی خواهد داشت .

|

نظرات کاربران