در حال بارگذاری ...
  • فراهم شدن امکان بهره مندی ۱۶ ایرلاین کشور از باند بتنی جدید فرودگاه رامسر

    فرودگاه رامسر با بیش از ۵۰ سال سابقه یکی از بزرگترین پروژه‌های فرودگاهی کشور است و با توجه به منطقه آزاد شدن استان مازندران ، نقش فرودگاه رامسر در سطوح ملی و بین المللی در اعتلای اقتصاد منطقه بی بدیل خواهد بود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در آیین افتتاح دو پروژه فرودگاهی استان مازندران از بهره برداری از ۲۱ پروژه فرودگاهی تا پایان سال ۹۹ در کشور خبر داد و گفت : با افتتاح باند بتنی جدید فرودگاه رامسر ، امکان استفاده ۱۶ ایرلاین کشور با نشست و برخاست ۷۰ درصد ناوگان هوایی در این فرودگاه فراهم شد .

    سیاوش امیرمکری در مراسم افتتاح باند جدید فرودگاه رامسر با بیان اینکه ۲۱ پروژه فرودگاهی با اعتبار ۱۰ هزار میلیارد ریال تا آخر امسال در کشور به بهره برداری می‌رسد ، گفت : ۱۲ طرح فرودگاهی با اعتبار ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار یورو را در برنامه‌های بعدی خود داریم . ۱۵۰ میلیارد تومان برای اپرون و توسعه روشنایی فرودگاه ساری و افزایش پارک دو هواپیما و همچنین باند جدید فرودگاه رامسر هزینه شد که امروز به بهره برداری می‌رسد .

    امیرمکری ادامه داد : فرودگاه رامسر با بیش از ۵۰ سال سابقه یکی از بزرگترین پروژه‌های فرودگاهی کشور است و با توجه به منطقه آزاد شدن استان مازندران ، نقش فرودگاه رامسر در سطوح ملی و بین المللی در اعتلای اقتصاد منطقه بی بدیل خواهد بود .

    مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه توسعه پروازی فرودگاه رامسر باعث توسعه بخش‌های مختلف استان‌های مازندران و گیلان می شود ، افزود : شرایط پرواز از استان های ایلام ، اصفهان ، کرمانشاه ، کیش ، شیراز ، مشهد ، تهران و دیگر فرودگاه های کشور و همچنین نجف ، باکو ، دبی ، آستاراخان و دیگر فرودگاه‌های کشور‌های همسایه را برای مقصد‌های پروازی فرودگاه رامسر فراهم کرده ایم .

    امیرمکری گفت : در فاز بعدی با توسعه ترمینال و نصب تجهیزات کمک ناوبری فرودگاه رامسر ، می توانیم ظرفیت پروازی این فرودگاه را تا سه برابر افزایش دهیم . پیش از این فقط ۲ ایرلاین امکان پرواز به رامسر را داشتند ، اما اکنون با افتتاح این باند ۱۶ ایرلاین  و ۷۰ درصد ناوگان هوایی کشور امکان برقراری پرواز را به رامسر دارند که هدیه‌ای بزرگ برای مردم این استان است .




    مطالب مرتبط

    سال گذشته به ترتیب فرودگاه بین المللی مهرآباد با ۱۲ میلیون و ۶۸۵ هزار مسافر در رتبه اول ، فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با ۷ میلیون و ۴۱۵ هزار مسافر در جایگاه دوم و فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز با ۲ میلیون و ۶۴۰ هزار مسافر در رتبه سوم از نظر تعداد مسافر قرار ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ به حضور سرپرست اداره کل مخابرات ، فناوری اطلاعات هوانوردی و امنیت فضای مجازی شرکت فرودگاه‌ها ؛ مرکز AFTN و دیتاسنتر ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان از اتمام پروژه بهسازی آشیانه ایستگاه آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیمای فرودگاه ...

    |

    در سند مذکور حق بهره برداری از آزادی پنجم و هفتم در حوزه حمل و نقل بار برای دو طرف ایرانی و عمانی مورد توافق قرار گرفت .

    |

    ‌در برخی از مقاطع سال که تقاضا افزایش زیادی دارد ، ‌به دلیل رشد تعداد مسافران و افزایش تردد فرودگاهی ، این خدمات ارتقا می‌یابد ، بنابراین نیاز است که تمهیداتی در این زمینه داشته باشیم .

    |

    نظرات کاربران