در حال بارگذاری ...
  • شتاب در عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح ورودی شهر سرابله

    برای اجرای این پروژه بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه می شود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام بر تسریع اجرای تقاطع غیر همسطح (زیرگذر) ورودی شهر سرابله تأکید کرد .

    علی اصغر کاظمی در خصوص این طرح گفت : با توجه به احداث بزرگراه ایلام - حمیل - کرمانشاه ، محور قدیم ورودی شهر سرابله به جهت ایمنی تردد به صورت یک طرفه مورد استفاده قرار می گیرد و اهالی شهر سرابله و روستاهای اطراف برای مسیر برگشت به ناچار از تقاطع جدید سرابله تردد می کنند که این امر سبب طولانی شدن مسافت برای شهروندان سرابله شده است، لذا با احداث تقاطع غیر هم سطح به صورت زیرگذر مشکل شهروندان سرابله و روستاهای حومه آن برطرف گردد که این طرح توسط اداره کل راه وشهرسازی استان اجرایی شد و هم اکنون با پیشرفت مناسب با توجه به مشکل معارضین و اعتبارات و ... در حال اجرا است .

    وی طول رمپهای ورودی وخروجی تقاطع شهر سرابله را ۳ کیلومتر عنوان کرد و افزود : برای اجرای این پروژه بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه می شود .

    از مزایای این طرح می توان به دسترسی نزدیک به شهر سرابله و روستاهای اطراف و بیمارستان سرابله با توجه به قرار گرفتن این شهر در مسیر زائرین عتبات عالیات ، ایمنی تردد ، کاهش مصرف سوخت و استهلاک وسایل نقلیه اشاره نمود .




    مطالب مرتبط

    راهسازی قطعه رانشی سال گذشته برای تردد ایام اربعین به صورت موقت زیر بار ترافیک قرار گرفت و تا کنون به علت تردد زیاد محور با توجه به موقعیت جغرافیایی و زیارتی منطقه زیر بار ترافیک قرار داشت ؛ اما برای عملیات تکمیلی آن می‌بایست تردد به صورت موقت در این قسمت به جاده قبلی منتقل ...

    |

    با زیر بار ترافیک قرار گرفتن این تونل تقریباً تمامی مسیر ایلام به مهران چهار خطه شده و یکی از پر حادثه ترین نقاط جاده ای استان حذف می‌شود .

    |

    این طرح هفت کیلومتر مسیر مرکز استان ایلام به شهرستان سیروان را کوتاه می کند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، با پایان عملیات آسفالت چهارخطه خروجی شهر آبدانان به سمت مورموری زیر بارترافیک قرار می گیرد .

    |

    افتتاح کامل تونل کبیرکوه منوط به اجرای سیستم روشنایی و تهویه بوده که نیازمند تأمین اعتبار است و انتظار داریم وزیر کشور در این زمینه پیگیری لازم را در دستور کار قرار دهند تا در سفر آینده رئیس جمهوری به استان شاهد بهره برداری از این پروژه عظیم ملی باشیم .

    |

    نظرات کاربران