در حال بارگذاری ...

برقراری مجدد پروازهای مسیر مشهد در فرودگاه بیرجند

در برنامه تابستانی چهار پرواز هفتگی در مسیر مشهد - بیرجند - مشهد توسط شرکت هواپیمایی ایران ایر برقرار خواهد بود که پرواز یکشنبه ساعت ۱۸:۵۰ از بیرجند به سمت مشهد پرواز و ساعت ۲۰:۳۰ از فرودگاه مشهد به سمت فرودگاه بیرجند حرکت خواهد کرد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، پروازهای شرکت هواپیمایی ایران ایر در مسیر مشهد - بیرجند - مشهد که پیش از این به دستور ستاد مقابله با بیماری کرونا لغو شده بود دوباره برقرار شد .

عظیم طهماسبی ، مدیرکل فرودگاه های استان ضمن اعلام این خبر گفت : پروازهای شرکت هواپیمایی ایران ایر در مسیر مشهد - بیرجند - مشهد از نهم فروردین به دلیل شیوع ویروس کرونا تا اول اردیبهشت لغو شده بود . پروازهای تهران - بیرجند - تهران از ۲۰ فروردین برقرار شد و از سوم خرداد فرودگاه بیرجند میزبان پروازهای مشهد - بیرجند - مشهد خواهد بود .

طهماسبی گفت : در برنامه تابستانی چهار پرواز هفتگی در مسیر مشهد - بیرجند - مشهد توسط شرکت هواپیمایی ایران ایر برقرار خواهد بود که پرواز یکشنبه ساعت ۱۸:۵۰ از بیرجند به سمت مشهد پرواز و ساعت ۲۰:۳۰ از فرودگاه مشهد به سمت فرودگاه بیرجند حرکت خواهد کرد . پرواز چهارشنبه نیز ساعت ۱۷:۴۵ از بیرجند به سمت مشهد و ساعت ۱۹:۳۵ از فرودگاه مشهد به سمت فرودگاه بیرجند حرکت خواهد کرد .

مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی افزود : پرواز چهارشنبه شرکت هواپیمایی آتا در مسیر تهران - بیرجند - تهران نیز با مجوز ستاد مقابله با کرونا از اول خرداد ماه برقرار شده که این پرواز چهارشنبه ساعت ۵:۳۵ از تهران حرکت می کند ، ساعت ۰۷:۰۵ وارد فرودگاه بیرجند می شود و ساعت ۰۸:۰۰ بیرجند را به مقصد تهران ترک خواهد کرد .

طهماسبی گفت : در حال رایزنی برای تغییر ساعات برنامه پروازی فعلی فرودگاه بیرجند هستیم . شرکت هواپیمایی ماهان پرواز روزهای پنج شنبه در مسیر تهران - بیرجند - تهران را به دلایل مشکلات موجود لغو کرده که به زودی یک پرواز در روز و مسیر یاد شده توسط شرکت هواپیمایی دیگری به مجموع پروازهای مرکز استان افزوده خواهد شد . با توجه به برقراری ۲۸ پرواز هفتگی در فرودگاه بیرجند هیچ یک از ایام هفته بدون پرواز نخواهیم بود و پیش بینی می کنیم ، ظرفیت ایجاد شده پاسخگوی نیاز استان باشد .

مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی عنوان کرد : پس از مکاتبات و رایزنی های بسیار با یکی از شرکت های هواپیمایی کشور برای برقراری مسیرهای جدید پروازی به توافق رسیده ایم و در آینده نزدیک شاهد برقراری مسیرهای جدید پروازی به مرکز استان خواهیم بود .

فرودگاه طبس با چهار پرواز هفتگی در مسیر تهران - طبس - تهران در حال خدمت رسانی است .




مطالب مرتبط

نسبت به سال گذشته در تعداد پرواز ها ۴۷ درصد و در اعزام و پذیرش مسافران ورودی و خروجی ۶۸ درصد رشد داشته ایم و با برنامه ریزی صورت گرفته و برقراری پروازهای فوق العاده و همچنین افزایش ظرفیت پروازها در برخی از روزها به لطف خداوند متعال مشکلی در کمبود پروازها در ایام عید نوروز ...

|

پروازهای تهران - لار - تهران بر اساس عرضه و تقاضا برقرار است و احتمالا اگر استقبال از آن همواره مطلوب باشد ، شاهد استمرار افزایش پروازهای هفتگی این مسیر در فرودگاه لارستان باشیم .

|

دیزل ژنراتور نصب شده جهت تامین برق اضطراری ترمینال جدید فرودگاه بیرجند پیش بینی شده است که با نصب و راه اندازی آن توان سیستم برق اضطراری فرودگاه بیرجند افزایش یافته و در هنگام قطع برق شهری ، فرودگاه دچار مشکل نخواهد شد .

|

فرودگاه شهدای سبزوار ، تنها فرودگاه منطقه غرب خراسان‌رضوی و پشتیبان فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس با مساحت ۳۲۸ هکتار ، در فاصله هشت کیلومتری جنوب غربی این شهر قرار دارد .

|

نظرات کاربران