در حال بارگذاری ...

نامه ایران به سازمان بین‌المللی دریانوردی درباره تهدید اخیر آمریکا

ایران به هرگونه تهدیدی پاسخ خواهد داد و مسئولیت هرگونه عواقبی بر عهده آمریکاست .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سفیر ایران در لندن از ارسال نامه رسمی به سازمان بین‌المللی دریانوردی و ابراز نگرانی عمیق از تهدید اخیر آمریکا در قبال تانکرهای حامل سوخت ایران خبر داد .

حمید بعیدی‌نژاد سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن (چهارشنبه) در صفحه توئیترش از ارسال نامه به سازمان بین‌المللی دریانوردی در پی تحرکات اخیر آمریکا در قبال نفتکش‌های ایرانی خبر داد و نوشت : «در نامه‌ای رسمی به سازمان بین‌المللی دریانوردی نگرانی عمیق خود را در خصوص گزارش‌های منتشر شده مبنی بر تصمیم آمریکا برای اقدام علیه تانکرهای حامل سوخت ایران در دریاهای بین‌المللی و به خطر انداختن امنیت بین‌المللی ، ابراز کردیم .

وی تصریح کرد : «ایران به هرگونه تهدیدی پاسخ خواهد داد و مسئولیت هرگونه عواقبی بر عهده آمریکاست.»




مطالب مرتبط

سفیر جمهوری کنیا در تهران ، در این سفر ، در راس یک هیات اقتصادی از بخش‌های مختلفی از جمله ساختمان مرجع دریایی ، ترمینال‌های کانتینری ، بندر نفتی خلیج فارس و محوطه‌های بندری منطقه اقتصادی بندر شهید رجایی بازدید کرد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در پیامی به سی‌وسومین اجلاس مجمع سازمان بین‌المللی ...

|

هیات تاجیکستانی در این سفر همچنین با مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان ، مسئولان منطقه آزاد و حمل و نقل جاده‌ای چابهار دیدار و در خصوص مراودات تجاری و توسعه ترانزیت کشور جمهوری تاجیکستان از طریق بندر شهید بهشتی مذاکره کردند .

|

مدل اقتصادی و بازرگانی مد نظر دولت تاجیکستان ، میزان و مدت قرارداد سرمایه‌گذاری این کشور در بندر اقیانوسی چابهار را تعیین خواهد کرد . سرمایه‌گذار تاجیکی این امکان را دارد با ساخت محوطه لجستیکی در بندر چابهار ، از آن برای ترانزیت کالاهای کشورش و کالاهای سایر کشورها استفاده ...

|

انبارداری و نگهداری کالا در بنادر بخش حساسی از خدمات لجستیک بندری محسوب می شود، لذا ضرورت دارد بر اساس برنامه زمانبندی پروژه و با کمترین تاخیر انجام شود تا بتوان در کنار سایر پروژه‌ها در قالب زنجیره لجستیک بندر چابهار مورد بهره گیری قرار گیرد .

|

نظرات کاربران