در حال بارگذاری ...

الزامی شدن درزگیری و چادرکشی ناوگان حمل گندم و جو در استان گلستان

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اعلام کرد : درزگیری و چادرکشی ناوگان حمل گندم و جو به منظور جلوگیری از هدر رفت محصولات الزامی است .

ایوب میرشاهی گفت : درزگیری و چادرکشی ناوگان حمل گندم و جو به منظور  جلوگیری از هدررفت محصولات الزامی است و به رانندگان و کامیونداران استان تاکید می شود که در هنگام حمل این محصولات  به این مساله توجه جدی داشته باشند .

وی از کلیه رانندگان ناوگان باری خواست ، برای جلوگیری از ریزش محصولات کشاورزی ، هنگام حمل و نقل ضمن استفاده از ظرفیت مجاز ناوگان ، نسبت‌ به درزگیری کامل و چادرکشی کامیون‌ها و یا هر وسیله نقلیه‌ای که اقدام به حمل و جابه‌جایی محصول خود می‌کنند، اقدام نمایند .

میرشاهی از کشاورزان نیز خواست که برای حمل و جلوگیری از هدر رفت محصولات تولیدی و پیشگیری از بروز هرگونه حادثه ، از ناوگان تحت پوشش شرکت‌های حمل و نقل و مجاز به دریافت بارنامه استفاده کنند .

گفتنی است ، میانگین صدور بارنامه حمل محصولات کشاورزی استان در فصل برداشت بیش از ۱۶۰۰ بارنامه در روز است .




مطالب مرتبط

مراکز تخلیه در صورتی که بتوانند روزانه تعداد قابل قبولی از ناوگان حامل محصولات را تخلیه کنند به‌نحوی که از ایجاد صف و خواب ناوگان جلوگیری شود ، حمل و نقل را پویا تر کرده و دیگر کمبود کامیون نخواهیم داشت و کرایه‌ها نیز افزایش نمی‌یابد .

|

در صورت مواجهه با کمبود کامیون برای جابجایی محصولات کشاورزی بهاره گلستان از ظرفیت خودروهای سایر استان‌ها استفاده خواهد شد .

|

پیش بینی جهاد کشاورزی برای برداشت یک میلیون و ۸۰۰ هزارتن محصول کشاورزی طی بازه ۴۰ روزه از اویل اردیبهشت ماه جاری است .

|

بازسازی و نصب تابلو علائم هشدار دهنده جاده‌ای به تعداد ۳۴۶ مورد بازسازی و نصب بیش از ۸۰۰ متر گاردریل و تامین ۶ کیلومتر روشنایی محور نقده محمدیار با همکاری اداره برق این شهرستان از جمله فعالیت های مهم این اداره کل در سال گذشته است .

|

بارش باران در استان‌های هرمزگان ، کرمان به ویژه جنوب کرمان ، سیستان و بلوچستان ، ایرانشهر ، کهگیلویه و بویراحمد ، هرمزگان ، خراسان رضوی ، یزد ، بوشهر ، خراسان‌جنوبی ، چهارمحال و بختیاری و آذربایجان‌شرقی دارای بارش باران هستند .

|

نظرات کاربران