در حال بارگذاری ...

انجام مناقصه تنها قطعه باقی‌مانده محور دیهوک - راور در آینده نزدیک

با تکمیل این ۱۸ کیلومتر ۱۲۰ کیلومتر از ۲۰۵ کیلومتر این محور در حوزه استحفاظی استان خراسان جنوبی زیربار ترافیک می‌رود .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از انجام مناقصه تنها قطعه باقی‌مانده محور دیهوک - راور در آینده نزدیک خبر داد .

وحید داعی به‌ همراه استاندار و تعدادی از مدیران‌ کل استان از عملیات اجرایی محور خوسف - خور و قطعات در حال اجرای محور دیهوک - راور بازدید کرد .

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی پس از بازدید از محورهای مذکور در جمع اهالی روستای "نایبند" بخش دیهوک ، گزارشی از عملیات اجرایی و برنامه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان در خصوص تکمیل باند دوم این محورها ارائه کرد و افزود : به‌زودی تنها قطعه باقی‌مانده از این محور به‌طول ۳۰ کیلومتر به مناقصه می‌رود و هدف‌گذاری کرده‌ایم که حداقل ۱۸ کیلومتر از این محور تا قبل از هفته دولت سال‌جاری تکمیل و زیربار ترافیک برود.

داعی افزود : با تکمیل این ۱۸ کیلومتر ۱۲۰ کیلومتر از ۲۰۵ کیلومتر این محور در حوزه استحفاظی استان خراسان جنوبی زیربار ترافیک می‌رود . همچنین با تاکید استاندار مقرر شد تکمیل ۱۲ کیلومتر باقی‌مانده تا پایان امسال در برنامه قرار گیرد .

لازم به ذکر است مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی همچنین دستور بررسی و رفع مشکل راه دسترسی روستای علی آباد را صادر نمود .




مطالب مرتبط

راه آهن جزو معدود پروژه‌های کشور است که مشکل اعتباری در این قضیه نداریم . در مراکز تمام شهرستان‌های بیرجند ، نهبندان ، سربیشه و قاین که در مسیر این خط ریلی قرار دارند ، احداث ایستگاه مسافربری پیش‌بینی شده و حدود ۳۸ ایستگاه خدماتی در طول خط داریم که همزمان ساخته خواهد شد .

|

نظرات کاربران