در حال بارگذاری ...
  • آغاز عملیات لکه‌گیری با آسفالت گرم در محورهای شریانی استان سمنان

    با هدف تسهیل در تردد و ارتقای ایمنی راه‌ها ، عملیات تراش آسفالت و لکه‌گیری با آسفالت گرم در محورهای شریانی استان با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال آغاز شد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از آغاز عملیات تراش آسفالت و لکه‌گیری با آسفالت گرم در محورهای شریانی این استان خبر داد .

    احسان منصورکیایی اظهار کرد : با توجه به حجم بالای ترانزیت کالا و مسافر در محورهای مواصلاتی استان و اهمیت کیفیت روسازی راه‌ها در هدایت و ایمنی ترافیک ، بهسازی ، ترمیم و نگهداری رویه راه‌ها برای تأمین رفاه کاربران جاده‌ای بسیار مهم و ضروری است .

    وی با اشاره به اولویت‌بندی اجرای پروژه‌های راهداری در راه‌های استان سمنان افزود : با هدف تسهیل در تردد و ارتقای ایمنی راه‌ها ، عملیات تراش آسفالت و لکه‌گیری با آسفالت گرم در محورهای شریانی استان با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال آغاز شد .

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان اصلاح و بازسازی شانه‌های راه ، اجرا و احیای دریواسیون هدایت سیلاب پل ، تنقیه و لایروبی پل‌ها و ابنیه فنی و اصلاح شیب شیروانی را از دیگر اقدامات راهداران پرتلاش استان سمنان برای افزایش ایمنی محورها عنوان کرد .

    منصورکیایی اظهار امیدواری کرد : با تخصیص اعتبار لازم ، همراهی و همکاری مضاعف نیروهای راهداری و دستگاه‌های متولی در استان سمنان ، شاهد تسریع فرآیند اجرای پروژه‌ها و افزایش رضایتمندی و آرامش مردم باشیم .




    مطالب مرتبط

    با مساعد شدن شرایط آب و هوایی پروژه های شهرستان با جدیت دنبال خواهد شد تا درصد بهره مندی مردم ورزقان بیش از پیش افزایش یابد .

    |

    با توجه به تردد کامیون‌های سنگین با وجود معادن و خرابی شدید آسفالت و همچنین منطقه گردشگری این محور پرتردد است که در پی درخواست‌های مردمی آسفالت حفاظتی محور فوق در دستور کار این اداره قرار دارد .

    |

    با تکمیل آسفالت راه‌های روستایی بالای ۵۰ خانوار در استان بوشهر ، شاخص آسفالت راه‌های روستایی در است استان به ۹۸ درصد رسید که از متوسط کشوری ۱۵ درصد بالاتر است .

    |

    مطابق قراردادهای منعقد شده ، بهسازی و عملیات خاکی در محورهای روستایی قاسمیه – کلاته حسن آباد – برمهان – خایسک – فهنه – بار – بجنو – حسن آباد – عنبرکه و پاباز در حال اجرا می باشد و در ادامه بهسازی محورهای دزق – بزق – فاضل آباد ، چهار گوشلی شروع خواهد شد .

    |

    کمیسیون‌ ویژه ماده ۱۲ ، پاسخگویی سریع به شکایات مسافران نوروزی هم‌راستا و در تکمیل زنجیره نظارت‌های سازمانی و با هدف رعایت قوانین و مقررات حمل و نقلی در بازه زمانی اجرای طرح نوروزی و اطمینان‌بخشی نسبت به ارائه خدمات مطلوب به مسافران فعال است .

    |

    نظرات کاربران