در حال بارگذاری ...

انجام پروازها به مقصد کیش از امروز

پیش از این به دلیل شیوع بیماری کرونا در کشور و تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا و شورای سلامت کیش ،‌ پروازهای شرکت‌های هواپیمایی به این جزیره متوقف شده بود .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: ‌با تشدید اقدامات پیشگیرانه و رفع محدودیت‌ها ، شرکت‌های هواپیمایی فروش بلیت پروازهای کیش از ۲۰ اردیبهشت را آغاز کردند و از فردا پرواز به این جزیره مجددا برقرار می‌شود .

رضا جعفر‌زاده اظهار کرد : شرکت‌های هواپیمایی می‌توانند از روز ۲۵ اردیبهشت پرواز به جزیره کیش را انجام دهند . شرکت‌هایی که پیش از این مجوز پرواز به جزیره کیش را داشتند ، در حال حاضر و پس از رفع محدودیت‌ها و صدور مجوز شورای سلامت کیش ، می‌توانند پروازهای برنامه‌ای خود را به این جزیره آغاز کنند .

سخنگوی سازمان هواپیمایی افزود : با کاهش و رفع محدودیت‌ها از ۲۰ اردیبهشت به این طرف در طول هفته فروش بلیت توسط شرکت‌های هواپیمایی در این مسیر انجام شد و پروازها از فردا در مسیر جزیره کیش مجددا برقرار می‌شود .

جعفرزاده تاکید کرد : این پروازها با تشدید اقدامات پیشگیرانه و بر اساس دستورالعمل و پروتکل‌های وزارت بهداشت انجام می‌شود . اجرای شیوه نامه ارسالی از طرف سازمان هواپیمایی کشوری به مجموعه‌های مرتبط الزامی است .

پیش از این به دلیل شیوع بیماری کرونا در کشور و تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا و شورای سلامت کیش ،‌ پروازهای شرکت‌های هواپیمایی به این جزیره متوقف شده بود .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از صدور بیش از ۱۸ هزار مجوز پروازی برای عملیات نوروز ۱۴۰۳ تاکنون خبر داد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از اخطار این سازمان به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی در ...

|

بلیت مسافرانی که پرواز آنها به دلیل شرایط غیر مترقبه کنونی باطل اعلام شده اما مسافر از انجام پرواز انصراف نداده و قصد انجام مسافرت در کوتاه ترین زمان ممکن را دارد باید با توجه به ظرفیت خالی صندلی پرواز و اولویت بندی مسافر (سالخورده/ نوزاد/ توانخواه/ مادر باردار و ...) بدون دریافت ...

|

مجموعا ۳۹۴۴ مجوز اعم از برنامه‌ای و فوق‌العاده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری برای مسیرهای داخلی صادر شده‌ است . از مجموع ۳۹۴۴ مجوز صادر شده ۳۱ درصد مربوط به مسیر مشهد مقدس بوده‌ است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رییس سازمان هواپیمایی کشوری از رشد ۷ درصدی سفرهای هوایی نوروز ۱۴۰۳ نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد . 

|

نظرات کاربران