در حال بارگذاری ...
  • انتقال ٥٥ میلیون دلار از سهمیه کالای تجاری وارداتی منطقه آزاد ارس به منطقه آزاد شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)

    اولین محموله تجاری از محل این توافقنامه با استفاده از تخفیف سود بازرگانی از گمرک منطقه آزاد تجاری شهر فرودگاهی ترخیص شد و در صورت نیاز به افزایش سهمیه تجاری به بیشتر از ٥٥ میلیون دلار تا سقف ١٠٠ میلیون دلار از سهمیه منطقه آزاد ارس به منطقه آزاد شهر فرودگاهی واگذار می شود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از انتقال ٥٥ میلیون دلار از سهمیه کالای تجاری وارداتی منطقه آزاد ارس به منطقه آزاد این مجموعه خبر داد .

    محمد مهدی کربلایی گفت : پس از آماده سازی زیرساخت‌ها و استقرار گمرک منطقه آزاد تجاری شهر فرودگاهی تفاهمنامه ای با سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی ارس امضا شد که براساس این تفاهم نامه تا ٥٥ میلیون دلار از سهمیه کالای تجاری منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس به منطقه آزاد شهر فرودگاهی انتقال یافت .

    مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) ادامه داد : اولین محموله تجاری از محل این توافقنامه با استفاده از تخفیف سود بازرگانی از گمرک منطقه آزاد تجاری شهر فرودگاهی ترخیص شد و در صورت نیاز به افزایش سهمیه تجاری به بیشتر از ٥٥ میلیون دلار تا سقف ١٠٠ میلیون دلار از سهمیه منطقه آزاد ارس به منطقه آزاد شهر فرودگاهی واگذار می شود .

    گفتنی است فاز پیشران منطقه آزاد تجاری شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با مساحت ١٥٠٠ هکتار به موجب ماده ١٦٦ برنامه پنجم توسعه و در راستای اهداف کلان اقتصاد کشور و تبدیل شدن شهر فرودگاهی به قطب راهبر کارگو ، با تاکید بر بنیان گذاری و توسعه فعالیت های اقتصادی ، تولیدی ، صنعتی و افزایش جذابیت های سرمایه گذاری ، به عنوان یک پروژه بزرگ ملی ، در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بیان کرد : در ایام تعطیلات عید فطر نیز حدود ۱۰۰۰ پرواز انجام شده و هیچ پروازی در این چند ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سعید چلندری مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی در نشست خبری اقدامات و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در حوزه سفرهای نوروزی به ...

    |

    معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی ، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و تیم همراه ضمن بازدید از ترمینال‌های یک و سلام با جمعی از مسافرین گفت‌وگو کردند و در پایان بر سر مزار شهید گمنام در ترمینال سلام حاضر شدند و ضمن قرائت فاتحه یاد و خاطر شهدا را گرامی داشتند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از آمادگی این فرودگاه برای انجام ۵۰۰۰ پرواز در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد و گفت : تا این ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، جلسه هماهنگی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای استقبال از پروازهای نوروزی ۱۴۰۳ با حضور مجید داودی ، معاون توسعه زیرساخت شهر ...

    |

    نظرات کاربران