در حال بارگذاری ...
  • ارائه ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به شرکت فرودگاه‌ها و شرکت شهر فرودگاه امام خمینی (ره)

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از برنامه ریزی برای ارایه تسهیلات ۵۰۰ میلیارد تومانی به این شرکت و شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) خبر داد .

    سیاوش امیر مکری به بیان اولویت‌های در نظر گرفته برای سال جاری پرداخت و گفت : شرایط خاصی که امروز بر صنعت هوانوردی دنیا حاکم است ، تاثیر بسزایی بر درآمد شرکت‌های هواپیمایی گذاشته و شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران نیز از این قضیه مستثنی نیست . در حال حاضر به توجه به کاهش شدید منابع ناچار به بازبینی در برنامه‌های اجرایی سال ۹۹ شده ایم و در حال تعیین پروژه‌هایی هستیم که در سال جاری با توجه به درآمدهایمان بتوانیم آن‌ها را به انجام برسانیم .

    وی افزود : برای این منظور ۲۱ پروژه فرودگاهی را در اولویت قرار داده ایم و تلاش داریم تا پایان سال آن ها را به بهره‌برداری برسانیم .   

    چندی پیش وزیر راه و شهرسازی از تصویب بسته حمایتی پیشنهادی این وزارتخانه به منظور کمک به شرکت‌های حمل و نقلی در هیات دولت خبر داد .

    امیر مکری با بیان این که این بسته شامل حال شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران نیز می شود ، در این باره توضیح داد : میزان تسهیلات در نظر گرفته شده در قالب بسته حمایتی برای شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور و نیز شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی مجموعا ۵۰۰ میلیارد تومان است .




    مطالب مرتبط

    مسافرین و مراجعین این‌بار در کنار نظرات خود در خصوص کلیه خدمات فرودگاهی ، می‌توانند با ورود به این سامانه واسکن QR کد واقع در مقابل کانترهای پذیرش مسافرین ، جهت ثبت و بازخورد نظرات ، پیشنهادات و انتقادات در خصوص نحوه ارائه ، کیفیت و بهبود خدمات شرکت های هواپیمایی نظر بدهند .

    |

    استان فارس امروز می‌تواند به خود افتخار کند که فرودگاه شیراز به‌ عنوان سومین فرودگاه کشور از گواهینامه فرودگاهی مطابق با استانداردهای جهانی برخوردار شده است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌‌ معاون وزیر ، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران طی ابلاغ‌های جداگانه ، اعضای ...

    |

             

    |

             

    |

    نظرات کاربران