در حال بارگذاری ...

برداشته شدن محدودیت های اعمال شده در پروازهای مسیر کیش

پس از کاهش محدودیت‌های سفرهای بین استانی امکان پروازهای برنامه شرکت‌های هواپیمایی دیگر به جزیره کیش فراهم شده است و محدودیت پرواز به این جزیره برداشته شد که این طبقه صدور مجوز شورای بهداشت کیش بوده است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت : محدودیت‌هایی که در پروازهای کیش اعمال شده بود ، پس از برقرار شدن امکان سفرهای استانی ، برداشته شد .

رضا جعفرزاده با اعلام این که محدودیت‌های پروازهای کیش برداشته شد ، تصریح کرد : پیش از این و به دلیل شیوع بیماری کرونا در کشور و با دستور شورای بهداشت کیش و همچنین به دلیل توقف سفرهای بین استانی ، پروازها به جزیره کیش محدود شد و فقط کیش‌وندان و همچنین افرادی که مجوز ماموریت به جزیره کیش داشتند ، می‌توانستند به این جزیره سفر هوایی داشته باشند . در این راستا شرکت های هواپیمایی پروازهای خود را به جزیره کیش متوقف کردند و فقط شرکت هواپیمایی کیش ایر با محدودیت پروازهای کیش را انجام می داد .

جعفر زاده افزود : پس از کاهش محدودیت‌های سفرهای بین استانی امکان پروازهای برنامه شرکت‌های هواپیمایی دیگر به جزیره کیش فراهم شده است و محدودیت پرواز به این جزیره برداشته شد که این طبقه صدور مجوز شورای بهداشت کیش بوده است .

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه شرکت‌های هواپیمایی از قبل مجوز پروازهای برنامه‌های به جزیره کیش داشته‌اند ، گفت : همه شرکت‌های هواپیمایی که به کیش پرواز می‌کردند ، مجددا می‌توانند نسبت به برقراری پروازها به جزیره کیش اقدام کنند .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از صدور بیش از ۱۸ هزار مجوز پروازی برای عملیات نوروز ۱۴۰۳ تاکنون خبر داد .

|

مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی ، به‌صورت برخط فعالیت فرودگاه‌ها و ترمینال‌های مسافری را رصد و با دقت بالا در صورت غیرفعال شدن هواپیمای یک شرکت‌ هواپیمایی در کوتاه ترین زمان ممکن تصمیم‌های مربوطه را اتخاذ خواهد کرد .

|

لازم است اطلاع رسانی کامل در خصوص آن دسته از هواپیماهای موجود در ناوگان خود که قادر به پذیرش مسافر توانخواه هستند و نیز حداکثر تعداد قابل پذیرش مسافرین توانخواه در هر پرواز را به اطلاع مسافر یا متقاضی خرید بلیت برسانند .

|

شرکت‌های هواپیمایی در چارچوب آیین‌نامه حقوق مسافر باید تمهیدات لازم را در صورت بروز تاخیر پروازها برنامه‌ریزی کنند و نمایندگانشان برای پاسخگویی در ترمینال‌ها حضور داشته باشند .

|

         

|

نظرات کاربران