در حال بارگذاری ...
  • برقراری مجدد پرواز رشت به تهران با رعایت دستورالعمل های بهداشتی

    با توجه به امکان لغو برخی پروازها بنا به صلاحدید شرکت های هواپیمایی توصیه می شود مسافران پیش از حضور در فرودگاه از طریق ۱۹۹ اطلاعات پروازی را دریافت کنند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه گیلان از برقراری مجدد پرواز رشت به تهران با رعایت دستورالعمل های بهداشتی خبر داد .

    غلامرضا کریم آقایی به از سر گیری پروازهای مسیر رشت به تهران پس از شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت : پس از برداشتن محدودیت تردد، برخی پروازهای فرودگاه رشت نیز از سوی شرکت های هواپیمایی برقرار شد و از ۱۲ اردیبهشت پرواز مسیر تهران نیز توسط شرکت ایران ایر انجام می شود .

    مدیرکل فرودگاه گیلان با بیان اینکه شرکت های هواپیمایی ایرتور ، ایران ایر ، کیش ایر ، کارون ، آسمان و کاسپین عهده دار تردد هوایی از فرودگاه رشت به مقاصد مختلف هستند ، افزود : با توجه به امکان لغو برخی پروازها بنا به صلاحدید شرکت های هواپیمایی توصیه می شود مسافران پیش از حضور در فرودگاه از طریق ۱۹۹ اطلاعات پروازی را دریافت کنند .

    وی با بیان اینکه افزایش مسیرهای پروازی در اولویت برنامه های سال جدید فرودگاه سردار جنگل رشت قرار دارد ، گفت : در راستای حفظ سلامت مسافران و کارکنان ، ترمینال ها ، ساختمان اداری و عملیاتی به صورت مستمر ضدعفونی می شوند و هماهنگی لازم برای استقرار تیم بهداشتی بمنظور تب سنجی مسافران انجام شده است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ باند و سطوح پروازی فرودگاه رشت عملیاتی است و هیچ مشکلی برای انجام پروازهای ورودی و خروجی وجود ندارد .

    |

    نظرات کاربران