در حال بارگذاری ...
  • لزوم ارائه ماسک رایگان به مسافران در هر پرواز توسط تمام شرکت‌های هواپیمایی

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون وزیر راه وشهرسازی گفت : تمام ایرلاین‌ها موظف به ارایه ماسک رایگان به مسافران در هر پرواز هستند .

    شهرام آدم‌نژاد با بیان اینکه تمام شرکت‌های هواپیمایی در تمام پروازها مکلف به اجرای پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده ، هستند ، اظهار کرد : وزارت راه و شهرسازی به اجرای دستورالعمل‌های وزارت بهداشت در بخش‌های حمل و نقل مسافری تاکید دارد .

    او درباره اجرای پروتکل‌های بهداشتی در بخش حمل و نقل هوایی تاکید کرد : تمام شرکت‌های هواپیمایی مکلف به ارایه ماسک استاندارد رایگان به مسافران در هر پرواز هستند .

    معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد :‌ استفاده از ماسک در پرواز برای مسافران اجباری است و همه مسافران ملزم به استفاده از ماسک در طول پرواز هستند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از صدور بیش از ۱۸ هزار مجوز پروازی برای عملیات نوروز ۱۴۰۳ تاکنون خبر داد .

    |

    شرکت‌های هواپیمایی در چارچوب آیین‌نامه حقوق مسافر باید تمهیدات لازم را در صورت بروز تاخیر پروازها برنامه‌ریزی کنند و نمایندگانشان برای پاسخگویی در ترمینال‌ها حضور داشته باشند .

    |

    در مراکز معاینه فنی ناوگان سنگین و نیمه سنگین ، کیفیت آج لاستیک ها ، شیشه ها ، آینه ها ، کمربند ایمنی ، چراغ ها ، کپسول آتش نشانی ، موارد ایمنی داخل خودرو و آزمون های مکانیزه شامل تست ترمز ، لغزش جانبی چرخ ها ، تست آلایندگی و تست نور مورد بررسی قرار می گیرد .

    |

    عمده ترین کالای حمل شده از مبدأ استان سیمان ( ۴۵.۲ درصد) ، کود اوره (۱۳.۷ درصد) و پودر آلومینیوم (۴ درصد) بوده است .

    |

    متوسط عمر ناوگان باری در کشور ۲۵ سال است و این در حالی‌ست که این شاخص در استان سمنان ۲۳ سال است .

    |

    نظرات کاربران