در حال بارگذاری ...
  • حذف پیچ ورودی روستای هرمود در محور لار - بستک با مشارکت خیرین

    طول این پروژه یک کیلومتر و حجم خاکبرداری ۲۷۰ هزار متر مکعب به همراه دو دستگاه ابنیه فنی است و در اجرای این پروژه نیاز به جابجایی شبکه برق در این مقطع وجود دارد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از حذف پیچ ورودی روستای هرمود در محور لار - بستک با مشارکت خیرین این روستا خبر داد .

    محمدرضا باقری فرد مدیر کل راه و شهرسازی لارستان در بازدید از این پروژه اظهار داشت : حذف پیچ ورودی روستای هرمود در محور لار - بستک با مشارکت خیرین این روستا انجام خواهد شد . با حذف این پیچ که یکی از نقاط حادثه خیز در ورودی این روستا است که بصورت مستقیم و چهار خطه با رفوژ میانی احداث خواهد شد و نقش قابل توجهی در کاهش تصادفات دارد .

    مدیر کل راه و شهرسازی لارستان در ادامه در خصوص مشخصات فنی این پروژه تصریح کرد : طول این پروژه یک کیلومتر و حجم خاکبرداری ۲۷۰ هزار متر مکعب به همراه دو دستگاه ابنیه فنی است و در اجرای این پروژه نیاز به جابجایی شبکه برق در این مقطع وجود دارد .

    شایان ذکر است در این بازدید عبدالمجید دستاران مدیریت ساخت و توسعه راه‌ها ، دلاور معاون فرمانداری ویژه لارستان علمدار بخشدار صحرای باغ ، عبدالله قهرمانی رئیس اداره راه و شهرسازی لارستان و مهرافروز مشاور این پروژه حضور داشتند .




    مطالب مرتبط

    یکی از اصلی‌ترین موضوعات در سهم جاده در میزان تصادفات ، نقاط پرحادثه است که در آخرین جلسه‌ای که با پلیس داشتیم ۸۸۷ نقطه حادثه خیز شناسایی شد و قرار بر این بود که سال ۱۴۰۲ حدود ۴۰۰ نقطه را مرتفع کنیم و مابقی تا پایان دولت رفع خواهد شد .

    |

    بحث آماده‌سازی حداکثری جاده‌ها ، برای تردد حداکثری در راه‌ها با هدف داشتن حداقل تصادفات از اولویت‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در اجرای طرح نوروزی است .

    |

    در محورهای استان همدان ۵۲ نقطه حادثه‌خیز مصوب شناسایی شده است و این اداره کل در صورت تأمین اعتبارات مورد نیاز در اسرع وقت نسبت به رفع تمامی این نقاط اقدام خواهد کرد .

    |

    در حال حاضر ۳۳۳ کیاومتر بزرگراه و ۷۶۱ کیلومتر راه اصلی در سطح استان در دست بهره برداری و ۲۰۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در حال احداث است . هم اکنون در استان ۱۰ دستگاه تونل بطول ۱۲ هزار و ۵۰۰ متر و ۶ تقاطع غیرهمسطح در حال احداث داریم .

    |

    عملیات ساخت پل و ابنیه‌ها به اتمام رسیده و بعد از نوروز ۱۴۰۳ عملیات اجرای مسیرهای دسترسی (رمپ و لوپ‌ها) شروع خواهد شد ، اعتبار اجرایی این طرح ۴۰۰ میلیارد ریال است .

    |

    نظرات کاربران