در حال بارگذاری ...

آغاز عملیات احداث راه روستایی چاه نهر - فدامی در قالب طرح ملی ابرار

در حال حاضر عملیات خاکبرداری ترانشه ها احداث ابنیه فنی و زیرسازی این محور توسط ماشین آلات راهداری این اداره کل در حال انجام است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راه و شهرسازى لارستان از شروع عملیات اجرایی احداث راه روستایی چاه نهر - فدامی خبر داد .

محمدرضا باقرى فرد با بیان اینکه در سال گذشته ٥ کیلومتر از این محور در مرحله اول طرح ملی ابرار اجرا شده بود ، افزود : پس از پیشنهاد اداره کل راه و شهرسازی لارستان ٥ کیلومتر دوم نیز در مرحله دوم طرح ابرار از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به این اداره کل ابلاغ شد .

او اظهار کرد : در حال حاضر عملیات خاکبرداری ترانشه ها احداث ابنیه فنی و زیرسازی این محور توسط ماشین آلات راهداری این اداره کل در حال انجام است .

باقری فرد تصریح کرد : با اتمام این پروژه ١٠ کیلومتر از ١٥ کیلومتر محور مذکور که در حوزه استحفاظی این اداره کل قرار گرفته است به بهره برداری می رسد که ضمن کاهش ١١٠ کیلومتری لارستان به منطقه گردشگری فدامی داراب باعث تسهیل در ارسال محصولات کشاورزی روستای چاه نهر به مرکز استان فارس از طریق این محور خواهد شد .




مطالب مرتبط

در ابتدای کار دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۰ ، تنها کار ساخت ، بهسازی و روکش آسفالت ۱۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان بوشهر انجام شده بود که توسعه راه‌های روستایی طی دو سال گذشته ، نشان از عزم جدی این دولت در محرومیت‌زدایی دارد .

|

کوه بری ، ترانشه‌زنی و تامین عرض مورد نیاز به طول بیش از ۶ کیلومتر و حجم تقریبی ۷۰ هزار مترمکعب از این محور توسط شرکت سیمین معدن چرلانقوش در حال انجام است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی از رشد ۵۵ درصدی ترانزیت و به نتیجه رسیدن اقدامات دولت سیزدهم در این زمینه خبر داد .

|

بیشترین حجم عملیات انجام گرفته در پروژه های دهه فجر راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مربوط به بهسازی و روکش آسفالت ، درزگیری ، لکه گیری راه های اصلی و شریانی با اعتبار ۴۵۰ میلیارد تومان است .

|

هم‌ اکنون تعداد سه پروژه با مجموع اعتبار هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال شامل بهسازی محور روستایی بافق - قطرم با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد ، بهسازی محور کوشک - شیطور و احداث پل محور روستایی دارستان ، در دست اجرا است .

|

نظرات کاربران