در حال بارگذاری ...
  • کاهش بی سابقه عملیات پروازی در فرودگاه مهرآباد به دلیل بحران کرونا

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه مهرآباد از کاهش ۸۰ درصدی اعزام مسافر در این فرودگاه طی فروردین امسال نسبت به فروردین سال ۹۸ خبر داد .

    ابراهیم مرادی گفت : فرودگاه مهرآباد به دلیل بحران کرونا در فروردین ۹۹ حدود ۶۳ درصد کاهش در نشست و برخاست و ۸۰ درصد کاهش در اعزام و پذیرش مسافر را نسبت به فروردین سال ۹۸ تجربه کرد .

    مرادی ادامه داد : فروردین سال گذشته بیش از ۱۰ هزار پرواز در فرودگاه مهرآباد داشتیم که امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا کاهش بیش از ۶۳ درصدی پروازها رخ داد و این میزان به ۳ هزار و ۴۵۵ پرواز رسید . تعداد مسافران نیز از یک میلیون و ۲۰۸ نفردر فروردین سال گذشته به ۲۹۱هزار و ۷۳۹ نفر رسید که کاهش بیش از ۸۰ درصدی را نشان می‌دهد .

    وی افزود : در فروردین ماه ۹۹ ، پرترافیک‌ترین شرکت هواپیمایی مهرآباد ، ایران ایر با ۶۹۰ پرواز و کم ترافیک‌ترین پویا ایر با ۴ پرواز بود ، بیشترین مسافر ورودی وخروجی نیز به شرکت هواپیمایی ایرتور (۸۱هزارو ۹۷۷ نفر) اختصاص داشت .

     




    مطالب مرتبط

    پل‌های تلسکوپی در ترمینال‌های ۱ و ۲ اجرا شده‌اند و روزانه بیش از ۶۵ هواپیما برای عملیات اعزام و پذیرش به آنها متصل می شوند که تقریبا ۲۰ درصد پروازهای روزانه مهرآباد است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، شمس الدین فرزادی پور ، مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در نشست خبری با موضوع اقدامات و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در ...

    |

    در فرودگاه مهرآباد پیش از شروع پروازهای نوروزی ، اقدامات زیادی از جمله تشکیل کمیته تسهیلات با حضور نمایندگان کلیه شرکت‌های هواپیمایی و نهادهای ذیربطِ مستقر در فرودگاه به منظور هماهنگی بیشتر در راستای ارائه خدمات بهینه فرودگاهی انجام شد .

    |

             

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، کمیته تسهیلات نوروزی فرودگاه مهرآباد با هدف خدمت‌رسانی بهتر به مسافران نوروزی برگزار و بر الزام نصب نرخ‌های مصوب و ...

    |

    نظرات کاربران